Super concurs LEDA!

Premii: 9 carti
Extrageri: joi 3,10 noiembrie
Marea extragere: 16 noiembrie 2011
Reguli: Cu ocazia zilei mele de nastere m-am gandit sa organizez un super concurs sponsorizat de Editura Leda. Vom avea o multime de premii si multe sanse de castig. Vor fi 2 extrageri pe data de 3 si 10 noiembrie 2011 si marea extragere pe data de 16 noiembrie 2011, exat de ziua mea!
Cerinta concursului este extrem de simpla, mai exat trebuie doar sa completati formularul de mai jos sau si mai simplu sa apasati pe butonul din dreapta paginii care va trimite direct la forumlar. Odata inscrisi in concurs, va invit sa reveniti pe blog in zilele de joi si sa vedeti daca ati castigat unul din urmatoarele premii: Bestemul de Swoon, Arhonul, Altfel de ingeri, Dragostea si raul, Patimi de sucub, Eve, Jurnalele vampirilor 7: Miez de noapte, Flashforward. Prima extragere, joi 3 noiembrie va consta in 2 premii mai precis: Arhonul de Catherine Fisher si Flashforward de Robert J. Sawyer; iar pe data de 10 cei doi fericiti castigatorii vor primii: Patimi de sucub de Richelle Mead si Dragsotea si raul de Anne Rice. Iar pe data de 16 noiembrie, toti cei care au ramas in concurs, au sansa de a primii acasa un pachet format din: Jurnele vampirilor 7: Miez de noapte si Eve de Anna Carey si un alt pachet alcatuit din: Altfel de ingeri de Lili. St. Crow si Blestemul din Swoon de Nina Malkin. Iar tot pe data de 16 noiembrie voi anunta fericitul castigator al volumelor 3,4 din Vampirii din Morganville in urma concursului Recenzia ta!

Pentru orice intrebari sau nelamuriri lasati un comentariu la acest post!

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

45 de răspunsuri la Super concurs LEDA!

  1. RRoxana zice:

    Super concurs! La multi ani!

  2. Rossana zice:

    De exemplu, daca nu am citit nici una dintre cartile enumerate, de unde as sti care e preferata mea? Eu am pus una pe care mi-o doresc mai mult. Sper ca e ok.

  3. Rossana zice:

    Aaa.. oricum concursul e super tare. Felicitari!!! 😀

  4. Larisa M zice:

    In primul rand la multi ani pentru data de 16! Si multumim pentru acest concurs 🙂

  5. ioana alexandra zice:

    La multi ani!!
    super concursul, o sa particip si eu
    putem sa ne inscriem pana joi, nu??

    • andreidanyels01 zice:

      Mersi.
      Va puteti inscrie pana pe 16 noiembrie, iar cei inscrisi pana joi vor intra la prima extragere, apoi toti inscrisi pana pe 10 vor intra in a doua si pe 16 vor intra toti care s-au inscris pe durata concursului. Evident, cei care au castigat in una dintre cele 2 extrageri de joi, nu vor mai intra in concurs pentru celelalte carti,

  6. monika96 zice:

    Foarte tare concursul.Sper sa am sanse.

  7. Marya. zice:

    Felicitari pentru un nou concurs minunat.

  8. Bibi zice:

    La multi anii!!:)

  9. Laurentzyu zice:

    Superb concursul! Felicitari!

  10. Crisa zice:

    am facut o mica greseala.
    am confundat patimi de sucub cu volumul 3… pe care in chestionar l-am pus si la favorite si la avute. ar trebui sa il completez din nou?

  11. lavander zice:

    la multi aniiii!!!!!

  12. Mady zice:

    La multi ani!

  13. Andreea zice:

    Multumim pentru concurs! La multi ani pentru data de 16!:)

  14. monika96 zice:

    lasa-mi si mie te rog mail-ul tau ca vreau sa te intreb ceva 😀

  15. ioanaraluk95 zice:

    eu nu iti zic la multi ani na!
    iti zic numa pe 16 :)) :*

  16. giorgiana turcu zice:

    la multi ani!multi ani in continuare cu acest blog

  17. Marin Alexandra zice:

    Foarte interesant blogul. La multi ani p 16 şi mult succes in continuare cu acest blog. :d

  18. giorgiana turcu zice:

    La multi ani pentru maine! sa fii fericit si sanatos si maine sa fericesti si alte persoane cu cartile tale bune…

  19. Ioana zice:

    La multi ani! putin anticipat(ca sa fiu sigura ca nu uit)

  20. Razvan M zice:

    LA MULTI ANI!!! Fie ca toate dorintele tale sa se indeplineasca. 🙂

Lasă un răspuns

