Carpe Corpus, Vampirii din Morganville 6 de Rachel Caine – recenzie

Titlul cartii: Carpe Corpus

Titlul seriei: Vampirii din Morganville

Autor: Rachel Caine

Editura: Leda

Comanda: aici.

Punctaj: 5/5

De când maleficul Bishop şi-a făcut apariţia în Morganville – în căutarea pierdutei cărţi care conţine secretele întunecate ale vampirilor –, relativa armonie dintre oameni şi vampiri este spulberată. Pentru salvarea micului oraş, începe să fie organizată o mişcare subterană de rezistenţă. Claire Danvers şi prietenii ei sunt primii care doresc să se întoarcă la o viaţă normală şi îl înfruntă pe cel care a jurat să nimicească totul în jur. Dar chiar dacă ei ar reuşi să-l înfrângă pe Bishop, oare vampirii, după ce au simţit din plin gustul puterii, vor accepta să se întoarcă la vechile reguli?

Woow! Cel mai bun volum de pana acum! A fost foarte tare. Am ramas impresionat dupa ce in volumul 5 parca am ramas dezamagit. Volumul are actiune, iubire, pe scurt de toate. Cu toti stim din volumele anterioare ca orasul este tinut sub asediu de catre Bishop, iar incercarile Ameliei de a scapa de el s-au dovedit a fi fara succes. Claire i-a atitudine si incearca din rasputeri sa ajute, dar tot ce reuseste este ca Bishop sa mai faca o victima, de aceasta data il transforma pe tatal lui Shane in vampir. Tot in acest volum, Myrin o lasa pe Claire sa se intalneasca cu Ada, „capul” PC al acestui oras, creatoarea tuturor portalelor. Sper final volumului, cand mi-am pierdut speranta ca macar in acest volum vom scapa de Bishop, acesta ii strange pe toti locuitorii orasului in Piata fondatoarei unde lucruri stranii vor urma sa se intampla. Bishop este in final doborat de locuitorii iar, Morganville revine la normal. Personal, sunt foarte fericit ca am scapat de problema cu Bishop si abia astept sa vad ce mai urmeaza sa se intampla in orarul vampirilor! Si sa nu uit, Claire si Shane au fost pentru prima data impreuna!!! Stati pe apoape, urmeaza Fade out!

Despre autoare:

Rachel Caine, pe adevăratul ei nume Roxanne Longstreet Conrad, este o autoare americană de SF, fantasy, suspans şi horror, care publică din 1991 sub mai multe pseudonime. Pe lângă seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine este autoarea şi a popularei serii Weather Warden, care cuprinde Ill Wind, Heat Stroke, Chill Factor, Windfall, Firestorm, Thin Air, Gale Force, Cape Storm şi Total Eclipse. Sub pseudonimul Julia Fortune publică romane tie-in, după producţii cinematografice sau TV de succes, cum ar fi Sacrifice Moon (Stargate SG-1), 2004. Rachel şi soţul ei, artistul iluzionist R. Cat Conrad, locuiesc în Texas, împreună cu iguanele lor, Popeye şi Darwin, cu un mali uromastyx numit (cât se poate de adecvat) O’Malley şi cu o ţestoasă-leopard botezată Shelley (după poet, fireşte). Vă invităm să-i vizitaţi website-ul la adresa http://www.rachelcaine.com şi pagina de pe MySpace, http://www.myspace.com/rachelcaine.

Concurs:

Castiga un exemplar din Carpe Corpus. Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un mail la adresa bookscorner85 @ yahoo . com cu un scurt text, facut de tine, in care tu esti personajul principal al unui roman si tocmai ai fost trimis in orasul Morganville pentru a locui acolo. Ce vei face? Astept compunerile voastre pana la data de 22 octombrie 2011.

7 răspunsuri la Carpe Corpus, Vampirii din Morganville 6 de Rachel Caine – recenzie

1. Larisa M zice:

Scuze de off-topic, dar am castigat la concursul de pe blogul tau cartea Ingerul Mecanic si inca nu am primit-o. Ar fi trebuit sa vina deja, avand in vedere ca tu esti din Cluj si eu din Alba.