Lets’s rock, Cluj!!!

Asa cum unii probabil ca stiti eu sunt din Cluj-Napoca si week-endul trecut a fost inaugurata cea mai frumoasa arena din Romania, Cluj Arena. Am avut parte de 2 zile de concerte superbe. Pe scena au urcat artisti consacrati din Romania iar la final concertele au triunfat cu legendarii Scorpions si Smokie.

Sambata, am infruntat frigul pentru a-i asculta pe cei de la Voltaj care au facut o atmosfera incendiara, daca nu ma credeti priviti:

Pentru ca ma apoi sa luam parte toti 40.000 de mii de oameni la un concert legendar al trupei Scopions. Baietii au stat pe scena in jur de 2 ore, iar noi am dansat cu ei neintrerupt. Va las cateva melodii celebre de la concert, Wind of change si Rocked like a Hurricane:

Duminica, pe langa frigul de afara, am infruntat si ploaia pe care sa ii vad live pe Smiley, Horia Brenciu, Loredana Groza si in final pe cei de la Smokie.

Atmosfera a fost extraordinara cand a urcat pe scena Horia Brecnciu facand un show de aprope o ora:

Apoi a venit randul Loredanei sa ne incanta cu piesele ei deja celebre:

Catre ora 22 au urcat pe scena si cei de la Smokie, insa am fost putin dezamagit de concert. In primul rand pe ca nu a venit solistul original Smokie ci altul. Totusi mi-a placut, mai ales momentele in care toata lumea fredona bine cunoascuta melodie: Who the fuck is Alice?:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Lets’s rock, Cluj!!!

  1. ioana alexandra zice:

    wow ce de concerte bune!
    ador wind of change de la Scorpions:X
    si Brenciu. si Voltaj. si Loredana:X
    cred ca te-ai distrat de minune:)

Lasă un răspuns

