Rezultat Concurs Ingerul mecanic

Castigatorul concursrului anterior este Larisa M. Felicitati! Te rog sa imi trimit datele prin formularul din dreapta si te rog sa specifici si ce carte ai castigat.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Rezultat Concurs Ingerul mecanic

  1. Larisa M zice:

    Multumesc mult!

  2. lavander zice:

    felicitari larisa

  3. Larisa M zice:

    Multumesc lavander 🙂

  4. Andreea zice:

    Felicitari!

  5. monika96 zice:

    Buna!
    Te-am mai intrebat o data de cartea pe care am castigat-o pe blogul acesta Cercul Secret vol.2 „Captiva” si m-ai intrebat cum ma cheama(Troie Monica Alexandra) ,dar de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la tine.

  6. elena zice:

    felicitari! lectura placuta 🙂

  7. Larisa M zice:

    Multumesc tuturor…iar in legatura cu ce a spus monika96…Nu am mai castigat niciodata pe blogul acesta, nu stiu cum sta treaba, dar ar fi mare pacat daca totul ar fi doar de fatada….

    • monika96 zice:

      nu e de fatada,stiu fete care au mai castigat pe blogul acesta si au primit cartile,se poate sa fi fost o greseala si eu sa nu fi trimis ceva la adresa
      Felicitari pt ca ai castigat! :*

      • Larisa M zice:

        Multumesc si imi pare rau ca nu ai primit cartea….se poate sa fie asa cum zici tu…poate ar trebui sa incerci si pe mail, poate se rezolva mai rapid 🙂

  8. Larisa M zice:

    Acum imi pare rau ca nu am primit nici eu cartea =)) Ironia sortii (sau a blogului, mai degraba)

Lasă un răspuns

