Concurs aniversar (1) – Ingerul mecanic de Cassandre Claire

Sunteti gata?

Hai sa dam startul primului concurs aniversar. Cam tarziu dar va fi pe masura!

Am de dat Ingerul mecanic de Cassandra Claire, primul volum din seria Dispozitive infernale.

Ce aveti de facut….

Primii 15 care vor lasa un comentariu [orice comentariu] la acest post vor intra automat in tragerea la sorti pentru a castiga cartea.

Restul participantilor vor primii o intrare in plus la urmatorul concurs.

Va puteti inscrie pana sambata 8 octombrie ora 16:00, daca pana la acea ora nu s-au inscris cel putin 15 voi prelungi teremenul.

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Concurs aniversar (1) – Ingerul mecanic de Cassandre Claire

  1. Pingback: 1 AN « Books Corner

  2. Waryna zice:

    Eu sunt prima?!
    Deci vreau cartea asta! 😀

  3. lavander zice:

    iar eu se pare ca sunt a 2-a, super conurs

  4. RRoxana zice:

    A 3-aaa.. 😀
    Si eu vreau cartea asta!

  5. Dreams*Link zice:

    Si eu vreau cartea! Am auzit numai lucruri bune despre ea!

  6. Laurentzyu zice:

    Superb concursul! Felicitari! Am citit primele doua volume ale seriei „Instrumente Mortale” si imi doresc foarte mult sa castig acest concurs pentru a imi imbogati biblioteca cu acest titlu minunat pe care vreau din toata inima sa il citesc, un titlu al seriei mele preferate scrisa de o autoare perfecta! Succes tuturor si La Multi Ani, Books Corner!

  7. Larisa M zice:

    Foarte frumos concursul, multumin! De premiu nici nu mai vorbim :X

  8. Gheorghiev Alexandra Ioana zice:

    imi doresc foarte mult cartea aceasta….am auzit despre ea numai lucruri bune…;;)

  9. maddailade zice:

    Pare o carte interesanta. Mi-ar placea sa o citesc. 😀

  10. B-Kitty zice:

    Vreau si eu. Numarul 10, cred si sper. :))

  11. lavander zice:

    si cand are loc tragerea la sorti?

  12. ~Erin zice:

    Vreau si eu cartea 🙂

  13. Zipyღ zice:

    Vai ce dragut!!
    Wow primtre ultimii….

  14. Marya. zice:

    Super premiul oferit!

  15. ioana alexandra zice:

    si eu o vreau..dar e cam tarziu pt. mine:(

  16. lavander zice:

    niciodata nu e prea tarziu, nu mai stiu cine a spus asta, edward parca, Primii 15 care vor lasa un comentariu [orice comentariu] la acest post vor intra automat in tragerea la sorti pentru a castiga cartea.

    Restul participantilor vor primii o intrare in plus la urmatorul concurs., deci spor la premii la urmatoarele concursuri

  17. elena zice:

    cam tarziu, dar particip si eu pentru o intrare in plus la urmatorul concurs 😉

  18. Claudia zice:

    vreau si eu cartea(cam tarziu dar asta e)

  19. Mady zice:

    si eu!(da cam tarziu :D)

  20. izabela zice:

    …..si eu vreau cartea….dar e prea tarziu…:(

  21. Dana zice:

    Niciodata nu e prea tarziu….
    Asta e …poate la urmatorul :d

  22. Alecscsa All zice:

    Daaa…poate urmatorul ;))

  23. lunateca zice:

    Felicitări celor 15 🙂

  24. monika96 zice:

    vreau si eu cartea :(( oricum felicitari celor 15

  25. Oanaa XD's zice:

    Cam tarziu dar asta e 🙂 Next time

Lasă un răspuns

