6! Vine curierul!

Nu am mai prezentat carti in ultima vreme poate pentru ca nu am primit atat de multe.

De la Leda:


De la Adevarul mi-am luat primele 2 volume din seria Razboi si pace de Lev Tolstoi:

 

Si azi cu Click mi-am luat Ratiune si simtire de Jane Austen:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. Larisa M zice:

    Si eu mi-am luat Razboi si pace si Ratiune si simtire…dintre celelalte doua optez pt Eve

  2. Marya. zice:

    Ratiune si simtire am citit-o si eu. Este foarte frumoasa si o recomand cu drag. Lectura placuta!

  3. lunateca zice:

    Din păcate nu am citit nici una dintre aceste carti

  4. Andra zice:

    Cate carti geniale! Lectura placuta!

Lasă un răspuns

