1 an….

Cred ca  cel mai bine ar fi sa incep prin a zice ” la multi ani” acestui minunat blog care a ajuns la varsta de 1 anisor:))…Ne bucuram ca suntem aici si speram sa mergem din bine in si mai bine de acum in colo…. oricum as vrea sa va multumesc si voua celor care cititi cu atat de  multa dragoste postarile noastre si care urmariti fiecare pas al blogului spre ” maturizare”….

Nici nu mai stiu de cand nu am mai scris pe blog asa ca am sa incerc sami aduc aminte de tot ceea ce am citit de atunci…si as incepecu un roman clasic : Enigma Otiliei de G. Calinescu….As afirma despre carte ca ma surprins intr-un mod placut. Auzisem de la colegii din clasele mai mari:” aaa, Enigma Otiliei, e plicitsitoare si nu o prea inteleg”, si cu toate acestea eu am ales sa o citesc . Ce e drept o putem numi ” complexa” insa celor care le plac povestile de iubire le-o recomand, caci este presarata cu scene romantice, dar si cu ” teama”… .

O alta carte pe care am citit-o de curand este: Vampirii din Morganville 5. Trebuie sa va marturisesc ca am asteptat-o cu mare nerabdare caci volumul anterior l-am citit la sfarsitul anului scolar iar pe acesta a trebuit sa-l astept pana in toamna…Oricum asteptarea a meritat caci a fost minunata:x. Inca de la prima pagina m-a captivat si nici nu am pututo lasa pana nu am terminat-o.  ( ca sa va spun drept acum ma zbat intre 2 dorinte: cea de a va povesti tot ce se intampla in carte si cea de a va lasa sa cititi voi spre a o descoperii singuri )….Am sa va zic doar ca din partea unui anume personaj vom citi pentru prima data cuvintele : ” Te iubesc”, si vom vedea destule sacrificii din partea tuturor spre a salva Morganville-ul.

Ultimul volum pe care l-am citit dar care sigur m-a marcat cel mai tare este : Academia vampirilor 3. M-a tinut cu sufletul la gura si inca am impresia ca traiesc in acea lume de basm. Am trait iubirea personajelor, confruntarile, bataliiile, visele, sperantele, dezamagirile. L-am iubit alaturi de Rose pe Dimitri, am infruntat-o pe regina prin ochii Lissei, am suferit cu dhampirii pentru pierderile lorFinalul aduce un moment trist in viata personajelor, dar totodata ne face martori la o schimbare istorica.

Pna adata viitoare ce sa va mai spun…lectura placuta …si chiar ma bucur ca si eu m-am putut alatura acestui tot si ca am „prins” aceasta zi importanta in care facem 1 an  impreuna:)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 1 an….

  1. Andra zice:

    😡 1 ann !

Lasă un răspuns

