1 AN

Wooow! Deja a trecut un an de la infintarea blogului Books Corner. Voua va vine sa credeti, mie nu. Parca acum scriam primul post in care va uram bun venit. Dar sa facem si putina „istorie” . Am inceput blogul anuntand diverse reclame la cartile pe care le cumparam la insistenta prietenilor mei. Apoi am inceput sa scriu si cateva recenzii si mai tarziu prin octombrie-noiembrie 2010 mi-a fost oferita sponsorizare de catre Editura mea de suflet Leda. Am acceptat-o, la inceput fiind inca nedumerit, dar apoi vazand ca mai sunt bloguri sponsorizate m-am „initiat” si eu. Si asa am ajuns sa scriu recenzii cat mai multe si cat mai bune, sper.

Poate unii va intrebati de ce am facut blogul si de unde a inceput pentru mine pasiunea pentru a citi carti. Ei, bine prima carte fantasy pe care am tinut-o in mana a fost Twilight si de acolo mi s-a deschis apetitul pentru mai mult. Mi-am cumparat seria Vampirii sudului si intr-o zi accidental am dat peste blogul Leda unde scria ca tocmai a fost publicat primul volum din seria Jurnalele vampirilor si al doilea se sfla la precomanda. Le-am luat, le-am citit si am ramas indragosit:). Apoi a inceput adevarata pasiunea pentru citit fantasy si nu numai, citesc cam orice gen: horros, mistery, romantic…, ma identific in fiecare cate putin.

Blogul l-am creat pentru ca am vrut sa scriu in el, sa am un coltisor in care sa vorbesc cu prietenii virtuali si sa cunosc noi persoane. Asa m-am imprietenit cu Daniella , Claudiu , Sabinna , Ioanaraluk si multi altii si sper ca in continuare sa gasesc noi prietenii!

Si acum ca v-am plictisit cu discursul meu, urmeaza partea interesanta, adica concursurile. Acestea vor debuta incepand de saptamana viitoare si vor dura o luna intreaga. Vom avea de dat o gramada de carti doar pentru voi, vor fi concursuri fulger dar si unele care necesita mai multa creatie. Sunteti gata? 3,2,1 LA MULTI ANI!!!

Concursuri:

1. Ingerul mecanic de Cassandra Claire

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la 1 AN

  1. Marya. zice:

    La multi ani! :* Felicitari pentru implinirea unui anisor si pentru tot ceea ce faci pe acest blog.

  2. Lory Wu zice:

    La multi ani!

  3. Andreea zice:

    La multi ani!!!

  4. Bivolaru George-Cristian zice:

    La multi ani!!!

  5. lunateca zice:

    La multi ani, si sa ne astepta ca peste 10 sa ne găsim tot aici:)

  6. giorgiana turcu zice:

    la mmuulti ani@multi fani

  7. La multi multi multi ani! 😡

  8. LA multi ani!!!! (scuze intarzierea)
    La cat mai multe concursuri, recenzii si carti!

  9. lavander zice:

    La multi ani si multi inainte!!!!

  10. Madda Ilade zice:

    La multi ani si mult succes in continuare!

  11. ioana alexandra zice:

    La multi ani si felicitari pt. toata munca depusa pana acum!!

    P.S. cand va fi anuntat castigatorul de la Altfel de ingeri?

  12. Ioana zice:

    La multi ani! si Succes in continuare!

  13. Darkflayer zice:

    La multi ani si bafta in continuare

  14. Nya~ zice:

    LA MULTI ANI!!!

  15. ioanaraluk95 zice:

    LA MULTI ANI! :X
    ma bucur ca am ajuns sa ne imprietenim 😀

  16. Alex zice:

    La multi ani! Sa inteleg ca blogul e balanta? 😀

  17. Mady zice:

    La foarte multi ani!

  18. elena zice:

    Chiar daca se intampla cu intarziere, iti urez si eu un sincer la multi ani! Faci o treaba extraordinara si la anul tot aici sa ne vedem! 🙂

  19. Marya. zice:

    Super noul aspect al blogului! 🙂

  20. CCAM zice:

    La multi ani! Felicitari pentru tot ce-ai facut, pentru felul cum ai ales sa-ti ocupi timpul liber! Succes in continuare!

  21. andreidanyels01 zice:

    Multumesc foarte mult pentru urari. Promit ca azi lansez concursul aniversar. Cred ca stiti cum e cu scoala…

  22. Andra zice:

    La cat mai multiiiiiii aniiiii !! Felicitari pentru blog!

  23. Andra zice:

    Eu voi avea mereu o amintire placuta de la blogul tau…Primul concurs castigat!

  24. Waryna zice:

    La multi ani! 🙂
    Stiu ca e cu intarziere dar mai bine mai tarziu decat niciodata!

  25. kyky` zice:

    La multi ani!:) Ai un blog foarte frumos, ma bucur ca l-am descoperit:)

Lasă un răspuns

