Recenzie Orasul oaselor de Cassandra Claire

Titlu serie: Instrumente mortale

Autor: Cassandra Claire

Editura: Leda

Pret & Comanda: 49.99 lei (pret de lista), comanda aici.

Punctaj: 4.5/5

Clary Fray, o fată de cincisprezece ani, are darul Vederii… un dar pe care ceilalţi oameni nu-l au. Ea vede vampiri, vârcolaci, zâne, demoni şi alte creaturi care populează Lumea din Umbră.

În Oraşul Oaselor, cartea întâi din seria Instrumente mortale, mama lui Clary, Jocelyn, dispare şi ea însăşi e atacata de un demon – un ravener înspăimântător. Astfel, tânăra ajunge să-i cunoască pe vânătorii de umbre, războinici a căror misiune este să-i apere pe oameni de demoni şi să-i controleze pe vampiri şi vârcolaci.
De asemenea, Clary îl întâlneşte pe Jace, un tânăr fermecător, şi, împreună cu el, încearcă să dezlege nenumaratele taine ale Lumii din Umbra. Cine a răpit-o pe Jocelyn? Unde se află Pocalul Mortal şi ce puteri are acesta? Cine l-a transformat pe Simon, cel mai bun prieten al lui Clary, în şobolan şi cum poate fi desfăcută vraja? Cum a reuşit Clary să dobândească dintr-odată Vederea? De ce sunt demonii interesaţi de o mundană oarecare?
Nu în ultimul rând, Clary încearcă să-şi înţeleagă propriile sentimente – în ce relaţie se află ea de fapt cu Jace şi Simon?

Woow! Asta e primul lucru pe care il pot spune. A fost o lectura lunga datorita celor aproape 500 de pagini dar a meritat. Cassandra Claire reuseste sa creeze o lume nemaintalnita pana acum; o lume in care mundanii, sau oamenii obisnuiti, traiesc fara a stii ca in paralel mai exista o lumea fantastica ceea a Vanatorilor de umbre. Clary, eroina noastra da, intr-un club, peste o gasca de vanatori care o ii povestesc ce sunt ei defapt. Ulterior, Clary afla cu mama ei a fost si ea vanator si ca a fost casatorita cu Valentine, unul dintre cele mai rele persoane din aceasta lume. Si asta nu e tot, Clary este fiica lui Valentine iar acum trebuie sa lupte impotriva lui pentru a creea pace si liniste in Orasul Oaselor. Oara va reusi? Parerea mea este ca aceasta serie nu trebuie ratata. Este fenomenala si repet este altceva. Nu se bazeaza pe legendarii vampirii ci pe Vanatorii si umbre care sunt foarte spectaculosi si neprevazuti.

Despre autoare:

CASSANDRA CLARE s-a născut la Teheran, în Iran, din părinţi americani. O mare parte din copilărie şi-a petrecut-o călătorind; până să împlinească zece ani, a locuit în Anglia, Franţa şi Elveţia. Cum familia ei se muta frecvent, cărţile au fost prietenii ei cei mai buni – nu mergea nicăieri fără să aibă cu ea o carte. După încheierea studiilor, Cassie a locuit la Los Angeles şi New York, unde a lucrat la diverse reviste. În 2004, inspirată de peisajul urban al Manhattanului, locul ei favorit, a început să scrie Orasul Oaselor, acesta fiind romanul ei de debut. Pentru mai multe informatii, vizitaţi site-ul autoarei: http://www.cassandraclare.com.

Un răspuns la Recenzie Orasul oaselor de Cassandra Claire

1. Andra zice:

E asa taree! Imi doresc enorm aceasta cartee! 😡