Castigatori concurs Georgina Kincaid

Am decis sa fac un post separat pentru a desemna castigatorii la acest concurs, deoarece au fost foarte multi participnati. Cu intrarile in plus am ajuns la numarul 81. Iata lista:



Si acum marele castigator:

Castigatoare: Profira Stan (Te rog sa imi trimiti datele prin formularul din dreapta pana joi seara)

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Castigatori concurs Georgina Kincaid

  1. Pingback: Noutati & Concursuri pe blog « Books Corner

  2. Profira Stan zice:

    Buna seara
    Unde trimit datele?

  3. Profira Stan zice:

    Gata,am gasit acum.Sper ca ati primit datele mele.e prima oara cand castig pe un blog.Multumesc mult!

  4. Profira Stan zice:

    alta problema eu sunt plecata de marti 6 sept pana pe 11 sep din localitate,am lasat si nr.de tel sa ma contactati inainte de a trimite premiul.Sau as putea lasa adresa la mama mea .
    va las emailul profirastan@yahoo.com

  5. Profira Stan zice:

    sau cel mai bine sa primesc premiul dupa data de 11 septembrie!Chiar ma bucur enorm!

  6. Profira Stan zice:

    Astept premiul,inca n-am primit aviz de la posta,stiti cumva sau puteti afla in ce stadiu se afla premiul meu.Multumesc!
    Profira

Lasă un răspuns

