Recenzia ta (6) – Sacrificiul Final de Richelle Mead

Sacrificiul FINAL,am suspinat dupa cartea aceasta timp de doua luni,parintii mei nu vroiau sa mi-o cumpere,dar totusi nu m-am lasat pagubasa.Am strans bani,m-am rugat de bunici,am facu orice ca sa am aceasta carte si sa aflu cum se incheie aceasta serie,pe care am devorat-o pur si simplu.
Cu cartea in mana la o ora destul de tarzie a noptii-mai exact 12:30 noaptea-m-am apucat sa citesc aceasta carte.Am parcurs incet fiecare capitol,astfel incat sa imi i-a cat mai mult pana sa termin cartea,dar nu am reusit.Am ramas captivata in aceasta carte si o noapte nu am dormit.
In acest ultima carte,Rose este inchisa in continuare si acuzata de asasinarea reginei Tatiana.Insa Lissa,Christian,Abe,Eddie,Dimitri,Adrian,Mihail si Sidney,nu au de cand sa o lase sa stea prea mult la “racoare”,deoarece o ajuta sa evadeze.
Ea pleaca impreuna cu Dimitri si Sidney,pentru  a-l cauta pe ultimul membru al familiei Dragomir.Ei se intalnesc cu Victor si Rober Doru,care sunt insotiti de Sonya Karp,care acum este din nou moroi.Intre timp pentru ca Rose sa aiba cat mai mult timp ca sa il gaseasca pe copilul nelegitim al tatalui celei mai bune prietene a ei,Lissa participa la cursa pentru viitorul rege sau viitoarea regina a moroilor.
Rose si Dimitri o gasesc sora Lissei,care se dovedeste a fi nimeni alta decat Jill,prietena lor de la Sf.Vladimir,ceea care era poreclita de Adrian ca si “Ispita”.Acasa la Jill apar gardienii care o cauta pe Rose.Jill este rapita de Victor si Robert.Dar Rose ii gaseste si il omoara pe Victor,din cauza efectelor spiritului.Ea si Dimitri,insotiti de Jill,pleaca la curte.Acolo ei afla ca adevaratul asasin al Tatianei,este nimeni alta decat Tasha Ozera.
Aceasta o ia prizoniera pe Mia Rinaldi,pentru a incerca sa scape,si trage asupra Lissei.Rose incaseaza glontul menit Lissei.Deoarece a fost impuscata in inima,ea moare,dar este salvata cu ajutorul medicinei.
Rose si Lissa,isi pierd legatura.Lissa devine regina,Rose fiind gardianul ei principal.Dimitri devine gardianul lui Christian.Iar Rose ramane impreuna cu unica ei iubire,Dimitri Belikov.
De Adrian nu se mai aude nimic de cand se cearta cu Rose,insa vom afla probabil mai multe despre el in Bloodlines.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

