Concurs Vampirii din Morganville 5, Domnia haosului de Rachel Caine

UPDATE:

Felicitati tuturor participantilor, desi unii nu au inteles ce inseamna a te abona la blog (sa dai subscribe) si din pacate nu au intrat in concurs.Cei care au intrat in concurs au in loc de mail acest semnul „***” si sunt in numar de 18. Si acum castigorului. Conform site-ului random.org castigatorul este comentariul (corect si complet) numarul 13, adica Lavander. Te rog sa imi trimiti datele tale prin forumlarul din dreapta paginii!

Haideti sa lansam un nou concurs si m-am gandit ca ar merge bine volumul 5 din Vampirii din Morganville acum cand volumul 6 trebuie sa apara. Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acest post cu raspunsul la intrebarea Care este seria urban-fantasy preferata de tine? si sa urmariti blogul (lasati in comentariu si adresa de mail cu care il urmariti). Se accepta inscrieri pana 28 august.

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Concurs Vampirii din Morganville 5, Domnia haosului de Rachel Caine

  1. Pingback: Noutati & Concursuri pe blog « Books Corner

  2. Gheorghiev Alexandra Ioana zice:

    Seria mea preferata este:Jurnalele Vampirilor la fel ca si serialul,dar mai mult cartile…adresa de email:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com

  3. Instrumente mortale de Cassandra Clare

    e-mail: ***

  4. monika96 zice:

    Seria mea preferata este Academia Vampirilor :X :X
    Adresa de mail: *** eu iti apar?

  5. elena zice:

    raspuns: Academia vampirilor de Richelle Mead
    e-mail: ***

  6. RRoxana zice:

    Seria mea preferata este seria Vampirii sudului de Charlaine Harris.
    e-mail: ***

  7. Izabela zice:

    Vampiri din Morganville …pentru ca mia placut cel mai mult ..

    E-mail:***

  8. Instrumente Mortale fiind un amestec exploziv care te seduce de la primul capitol.
    Email:***

  9. Raina-Andra zice:

    Seria mea preferata este Academia Vampirilor.
    Email:rainahubati23@yahoo.com

  10. Seria urban fantasy preferata este Georgiana Kincaid.
    E-mail : ioana_trendy2002@yahoo.com

  11. Oanaa XD's zice:

    Seria preferata : Georgina Kincaid
    e-mail :***

  12. Krisz zice:

    „Academia Vampirilor” de Richelle Mead.
    id: still_krisz_43v3r@yahoo.com

  13. Waryna zice:

    Vampirii sudului de Charlaine Harris
    e-mai: ***

  14. Enescu zice:

    Seria preferata : Academia Vampirilor de Richelle Mead
    e-mail : enescusinziana@yahoo.com

  15. ioana97 zice:

    In momentul de fata este Instrumente mortale de Cassandra Clare, la egalitate cu Academia Vampirilor de Richelle Mead(mi-e imposibil sa aleg intre).
    E-mail *** (prea multe spamuri din pacate 😦

  16. laura8402 zice:

    Seria mea favorita este Academia Vampirilor.
    email: ***
    Sa imi spui te rog daca figurez.

  17. Andra zice:

    Seria preferata : Jurnalele Vampirilor de L.J Smith

    Email : ***

  18. lavander zice:

    academia vampirilor de richelle mead

  19. Claudia zice:

    Academia vampirilor de Richelle Mead
    Email:***
    sa-mi spui daca figurez pls

  20. Bivolaru George-Cristian zice:

    Academia vampirilor de Richelle Mead
    mail :bivolarugeorge@yahoo.com

  21. Andu` zice:

    Seria preferata:Instrumente mortale de Cassandra Clare
    mail: ***

  22. giorgiana turcu zice:

    georgina+seth

  23. lunateca zice:

    seria mea preferata este..casa noptii..e-mail: ***

  24. roxana zice:

    Seria mea preferata este ,,Vampirii din Morganville” de Rachel Caine
    mail:roxypoxy92@yahoo.com

  25. Sayuki zice:

    Seria mea preferata este Damnare de Lauren Kate
    email***

  26. Pai, daca ar fi sa o luam cu inceputul si clasicul, seria mea preferata cu vampiri este Twilight Saga. Nu stiu de ce am asa impresia ca toata avalansa asta de carti cu vampiri si alte creaturi misterioase a aparut dupa succesul acestor carti ( la noi in tara ma refer).
    Pot insa sa iti spun ca prietena mea pasionata de aceste serii ( le citeste pe toate, nu vrei sa stii ce e la ea in camera) mi-a insuflat putin din aceasta „mica” pasiune a ei si am mai aruncat si eu ochii prin cartile ei, dar nu stiu, tot cu Twilight Saga am ramas in inima.

  27. lavander zice:

    Scuze, dar nu gasesc nici-un formular in draapta paginii, poti sa-mi dai o adresa de e-mail unde sa-ti trimit datele mele

  28. lavander zice:

    lasa, l-am gasit

  29. lavander zice:

    si cand ar trebuie sa primesc cartea?

  30. lavander zice:

    am primit cartea ieri, merci mult

Lasă un răspuns

