Concurs Nopti de sucub & Vise de sucub de Richelle Mead.

Asa cum am promis azi lansez un nou concurs. De data aceasta pun la bataie volumele 2,3 din seria Georgina Kincaid. Sunteti pregatiti?

Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la intrebarea: Ce cuplu preferati? Georgina si Seth sau Georgina si Roman? Trimiteti raspunsul pana pe 29 august printr-un comentariu la acest post ,iar daca doriti sa aveti intrari in plus in concurs: +1  pentru raspandirea vesti pe blogul vostru; +1 pentru raspandirea vesti pe Facebook; +1 pentru raspandirea vestii pe twiter (nu uitati sa imi trimiteti si linkul pentru a confirma intrarile in plus). Si tot cum am promis, cei care deja au intrari in plus pentru activitate sunt: Shit of life:X – 2 intrari, Yoana17drama – 4 intrari (Voi trebuie sa va inscieti la concurs pentru a putea beneficia de intrarile in plus).

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Concurs Nopti de sucub & Vise de sucub de Richelle Mead.

  1. yoana17yoana zice:

    Ce trebuie precizat in mail ? Numele si faptul ca as dori sa ma inscriu la concurs si de a beneficia de intrarile in plus?

  2. Pingback: Noutati & Concursuri pe blog « Books Corner

  3. andreidanyels01 zice:

    Am corectat. M-am referit pe faptul ca trebuie sa va inscrieti la concurs, nu sunteti inscrisi automat.

  4. yoana17yoana zice:

    Georgiana si Seth + 4 intrari (yoana17drama) + 1 Fb http://www.facebook.com/note.php?created&&note_id=261058950589604 (asta nu stiu daca o vei lua in considerare avand in vedere ca am beneficiat deja de 4 intrari, dar totusi am facut scris despre asta pe facebook)

  5. Gheorghiev Alexandra Ioana zice:

    Georgiana si Seth+1 intrare(Gheorghiev Alexandra Ioana)

  6. raluca10 zice:

    Georgina si Seth

  7. Raina-Andra zice:

    Prefer cuplul:Georgina si Seth

  8. Alle&Kyra zice:

    Raspuns: Georgina si Seth

  9. Vero234 zice:

    Georgina si Seth

  10. Waryna zice:

    Georgina si Seth 🙂

  11. Ana zice:

    Georgina si Seth

  12. Blacky zice:

    Raspuns :Georgina si Seth.
    Twitter:http: //twitter.com/#!/OaNa_H/status/106051112217485313
    BLog:http: //magic-world-of-books.blogspot.com/2011/08/concurs-pe-blogul-books-corner.html

  13. giorgiana turcu zice:

    georgian +seth
    giorgiana turcu@yahoo.com
    giorgiana turcu

  14. giorgiana turcu zice:

    georgina+seth

  15. chriss:) zice:

    Raspuns: Georgina si Seth

  16. Laurentzyu zice:

    Eu prefer cuplul format din Georgina si Seth,deoarece se potrivesc foarte bine (cel putin din punctul meu de vedere!).
    Pentru intrari in plus:
    1. Am scris pe blog: http://plaurentzyu.blogspot.com/2011/08/concurs-books-corner.html
    2. Am scris si pe Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002272465087

  17. Krisz zice:

    Georgina + Roman.
    1+ Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001056246349 (trebuie sa imi dai add ca sa poti vedea)
    1+ Twitter : http://twitter.com/#!/kitt_en

  18. Claudia zice:

    Georgina si Seth

  19. lavander zice:

    georgiana and seth

  20. giorgiana turcu zice:

    georgina si seth
    giorgiana turcu

  21. ioanaraluk95 zice:

    Georgina si Roman
    Ioana Lacatusu

  22. mirela nedelcu zice:

    georgiana si seth

  23. lunateca zice:

    georgiana si seth +1 pe facebook numele mirela nedelcu…p.s imi poti sterge postarea de dinainte …mirela nedelcu..am gresit din pacate

  24. Mady zice:

    Georgina si Seth

  25. Marya. zice:

    Cuplul format din Georgina si Seth este preferatul meu.

Lasă un răspuns

