Precomanda Patimi de sucub de Richelle Mead



Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Precomanda Patimi de sucub de Richelle Mead

  1. Ai de mine si de mine !!!!
    Am citit si eu TRisteti de Sucub , si pur si simplu m-am indragostit de Georgina si de Seth , cu timiditatea lui , insa il ador si pe Carter , si pe Jerome.Fara ei ar fi fost cartea plictisitoare , si de cele mai multe ori,am ras datorita lui Carter.
    Eu sper sa am ocazia sa citesc si restul volumelor.
    A , si coperta de la Patimi este bestiala,mult mai frumoasa decat cea de la volumul 3,iar pretul este pe masura!
    Se vede cine publica seria!

  2. yoana17yoana zice:

    ,,Georgiana Kincaid” se numara printre seriile mele preferate,insa dintre toate copertiile preferata mea ramane ,Vise de sucub”.

  3. yoana17yoana zice:

    Insa si aceasta coperta este foarte frumoasa. Este printre putinele serii care au niste coperti absolut incantatoare

  4. Andradra zice:

    Nu am citit niciun volum din serie ..dar toate persoanele care au citit seria au fost tare incantate! Chiar mi-as dori si eu tare muuuultt sa ma apuc de citit seria!

    • andrada,crede-ma …am citit doar primul volum si de abia astept sa am ocazia sa le citesc si pe celelalte!
      o sa te indragostesti pe loc de personaje si te vei amuza copios pe seama unora , iti spun din proprie experienta!
      chiar merita seria!se vede ca e scrisa de richelle 😀

  5. yoana17yoana zice:

    Unele idei nu vin pe moment^^

Lasă un răspuns

