Big Bang Theory season 2, review

Si am terminat si sezonul doi 😦

Nu imi vine sa cred ca s-au mai scurs inca 23 de ep.

Dupa parerea mea acesta a fost mai bun decat primul, episoadele au mai interesante si parca scenariul a fost mai elaborat.

Unul din cele mai bune episoade a fost atunci cand cei patru fantastici 🙂 au plecat cu trenul in calatorie. Sheldon, maniacul egoist al fizicii, a suferit de o criza din cauza ca si-a uitat un referat acasa in timp ce, Leonard, Howard si Raj incearca sa cucereasca un star de cinema.

Un alt episod interesant a fost chiar ultimul in care cei patru merg intr-o expeditie cu rol stiintific in Antartica. Acolo sa vezi distractie 🙂

Pe plan amoros, Leonard inca este indragostit de Penny, vecina lui dar acestia inca nu reusesc sa fie impreuna.

Sper ca sezonul 3 va fi in continuare unul exploziv si cand il voi termina o sa va povestesc cum a fost.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Big Bang Theory season 2, review

  1. Nu am vazut serialul,nici nu stiam despre ce e vorba,sau cate sezoane are , dar din ce ai spus tu aici despre „fantastici” pare interesant.Cred ca voi arunca si eu o privire , doar de curiozitate.

  2. yoana17yoana zice:

    Eu urmaresc Superntural (in septembrie apare sezonul 7, iar eu sunt la jumatatea sezonului 4) si The vampire Diaries.

  3. yoana17yoana zice:

    Mai sunt inca 2 seriale care mi-ar placea sa le incep, insa au aparut si cartile si stiu ca imi vor placea atat de mult incat o sa tin neaparat sa mi le cumpar si momentan am alte carti pe lista.

  4. Andradra zice:

    Eu acum urmaresc The nine lives of Chloe King.E super serialul ! Vi-l recomand!

    Acest serial nu l-am vazut…Dar pare interesant..poate dupa ce termin The nine lives of Chloe King voi urmari si acest serial!

    • Eu ma apucasem de Chloe dar la inceput mi s-a parut plictisitor!Nu stiu acum , poate o sa-l reiau , cat despre ce a spus Yoana de spn – trebuie sa-l vezi,neaparat!Serialul e superb!

      • yoana17yoana zice:

        Urmaresc supernatural (sunt sigura ca prescurtarea spn asta inseamna:)))si da, chiar e superb:x au fost zile din vacanta in care stateam numai in casa sa ma uit la serial. Abia astept sa termin si sezonul 4. Am auzit ca se ajunge foarte departe, incat nici nu poti sa-ti imaginezi ce va urma.Chestia asta m-a facut curioasa

      • da,asta inseamna spn.
        well,sezonul 6 a avut momentele lui mai spre sfarsit..cel putin mie acolo mi-a placut.
        daca e sa fac comparatie intre 6 si primele 5 , pot spune cu mana pe inima ca primele 5 au fost cele mai bune,pe cand 6-le a cam lasat de dorit.
        Eu ma gandesc ce vor face in 7..sper sa vina cu ceva nou si original ,sa nu fie plictiseala,ca daca o sa o tarasca tot asa…

  5. Andradra zice:

    Daca e asa frumos serialul Supranatural il voi vedea si eu !

Lasă un răspuns

