6! Vine curierul! (10)

Asa cum am hotarat rubrica va aparea de acum in fiecare vineri.

Saptamana asta am cumparat mai mult dvd-uri si doar o carte.

Am cumparat Libertatea cu volumul Barbarei Delinsky: Evadarea:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vinerea trecuta am cumparat Trilogia Millennium la doar 21 lei toate cele 3 dvd-uri:

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi-am cumparat si filmul Numere fatale, foarte frumos filmul:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ieri am fost in Diverta ai am avut o surpriza de proportii, o serie de peste 100 de dvd-uri la pretul de 5 lei printre care si Twilight, New Moon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si azi am profitat de oferta de la GSP si am cumparat dvd-ul Concertul, un film exceptional:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si in final va las o melodie noua foarte frumoasa:

 

Voi ce ati mai cumparat?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la 6! Vine curierul! (10)

  1. Si eu mi-am cumparat Evadarea si Comori Tainuite de la Libertatea,iar pe prima m-am si apucat sa o citesc.Este chiar draguta,fata de tot fantasy-ul pe care l-am citit si-mi place James,chiar daca a aparut foarte putin pana unde am ajuns eu.
    Am vazut ca vor mai aparea si alte carti minunate cu revista si cred ca o sa profit de pretul extraordinar si le voi achizitiona si pe acelea!

  2. Romina zice:

    Evadarea (B. Delinsky) e foarte misto tradusa, e cursiva, captivanta, nici nu simti cum trec paginile, te fura povestea. Recomand!

    • @Romina,ai dreptate…am citit cartea in doar 2 zile ,sa fii fost 3,desi ma cam indoiesc!
      Mi-a placut enorm de James…chiar am adorat cartea si a fost ceva foarte diferit pentru mine deoarece nu citesc genul asta de carti …de dragoste!Insa aceasta a fost mirifica.No comment! O recomand si eu 😀

  3. yoana17yoana zice:

    Alaltaieri mi-am cumparat si eu ,,Numere fatale”

  4. yoana17yoana zice:

    Eu mi-am cumparat filmul din Kaufland, tot la pretul de 5 lei.

  5. Andradra zice:

    Ultima carte pe care mi-am cumparat-o este Revelatia..vol 2 din Fortele Raului Absolutt! Este mirifica!

  6. yoana17yoana zice:

    Primul volum din seria ,,Fortele raului absolut” mi l-am cumparat in 2010 (vara trecuta,varianta hardcover). L-am terminat intr-o zi.M-am luat de alte carti si nu mi-am mai terminat seria.Acum, pentru ca au aparut la Bravo, mi-am reluat seria si mi-am cumparat vol al 2-lea.Nu mi l-am mai cumparat si pe primul doar pentru a se vedea frumos in biblioteca, m-am gandit la faptul ca interesul meu este de a afla ce se va intampla in continuare.

    • @yoana,eu am citit primele doua carti de la o fata,apoi am castigat volumul 3 in hardcover pe un blog , acum mi-am completat seria,am toate volumele si nici eu nu ma dau in vant dupa chestia cu estetica…
      nu are rost sa dau alti bani pt un volum pe care deja il am 😀

  7. yoana17yoana zice:

    Abia acum am terminat de vizionat ,,Numere fatale” . Nu am cuvinte sa descriu filmul. E superb!!! 2012 e nimic pe langa el (okay…sunt efecte bestiale si acolo) dar, Is awesome!!

Lasă un răspuns

