Cateva anunturi

Azi o sa fac cateva anunturi legate din administrarea blogului.

1. Vreau sa facem din rubrica 6! Vine curierul! o rubrica saptamanala si vreau sa va cer parerea cand credeti ca este mai bine sa apara (in ce zi a saptamanii) ?

2. Din 15 august voi fi plecat, nu stiu exat cate zile 3-4.  In acest timp nu va voi putea raspunde la intrebari.

Cam atat pe ziua de azi. A, si inca ceva: voi ce mai cititi?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cateva anunturi

  1. yoana17yoana zice:

    Ce zici de vineri?
    Toata saptamana vei putea achizitiona carti, iar la sfarsitul sapt le vei prezenta (lasand weeken-ul sa te bucuri de ele)
    SI in momentul de fata citesc ,,Nopti de sucub”

  2. Geanina zice:

    Si eu tot la vineri m-am gandit.
    Am terminat Fascinatia , Obsesia si Evermore in acesta ultime saptamani( sunt foarte bucuroasa ca am reusit sa le citesc) si Luni am inceput (in sfarsit) Academia Vampirilor .

  3. yoana17yoana zice:

    Eu de curand am terminat Obsesia (Casa Noptii) si acum cateva zile Tristeti de sucub

  4. ioanaraluk95 zice:

    eu ma gandeam la sambata oricum tot u alegi 😀
    eu am terminat ritualul si fior si acum citesc altfel de ingeri :X

  5. monika96 zice:

    eu zic tot vineri!
    am citit sete de sange si nesatul si acum sunt la fior

  6. Alle&Kyra zice:

    Da. Si eu m-am gandit tot la vineri. Eu decurand am terminat volumul 1 din Fortele Raului Absolut. E super cartea!

  7. Andra zice:

    Pai..mie imi este indeferenta ziua:-? Vad ca majoritatatea au decis vineri..deci ..raman si eu la vineri 🙂 .

    Am terminat ieri Damnare si acum citesc Invocarea . 🙂

Lasă un răspuns

