Recenzia ta (2) – Rippler de Cidney Swanson

In primul rand as vrea sa-I multumesc lui Cidney Swanson,autoarea cartii,si lui Kelli and Natalie,bloggeri de pe blogul I’d so rather be reading.Am castigat pe blogul lor un copie in format e-book cu prima carte din seria Rippler.Acum sa trecem la recenzie.Iubesc aceasta cartea.Ce iubesc la aceasta carte?Relatia dintre Sam si Will.De ce?Pentru ca nu este o relatie grabita in care s-au intalnit s-au placut si BANG sunt impreuna.Si relatia lor este de asemenea sincera.Ce imi mai place la Rippler?Modul in care a fost scrisa cartea.Cand o citesti parca nu te mai poti opri.Te face sa iti doresti sa lovesti persoana care te intrerupe din citit.Mi s-a intamplat si mie(stati linistiti n-am lovit pe nimei desi nu mai aveam mult).Oricum…povestea este despre o fata numita Sam,care se acomodeaza insfarsit dupa moartea mamei si a prietenei cea mai buna.Cartea incepe langa un rau cand Sam este cu prietena ei cea mai buna(alta prietena)……si apoi dintr-o data nu mai e.E invizibila.E un lucru bun ca nu a vazut-o nimeni disparand.Dar stati.Se pare ca cineva a vazut-o pana la urma.Era Will.Un baiat care s-a mutat in oras cu sora lui mai mare pentru a scapa de tatal lor.Asta stie Sam dar curand va afla ca acesta nu este singurul motiv.Curand Dam va descoperii ca are o boala foarte rara care o face sa dispara….sa se evapore.Dar ce e cu barbatul care a dorit sa o omoare odata dar care o vrea in viata acum?Asta nici eu nu stiu.Va trebui sa asteptam ce-a de-a doua carte pentru a afla asta.Dar pana atunci va trebui sa va informati de bloala ce o are Sam si acest lucru il puteti face citind cartea.Un lucru e cert:Aceasta carte nu trebuie ratata.

Autor: Lacatusu Ioana

2 răspunsuri la Recenzia ta (2) – Rippler de Cidney Swanson

1. Alle&Kyra zice: