Micutele mincinoase de Sara Stephard – recenzie

Aveam de gand sa citesc cartea asta mai lent caci vroiam sa aflu toate detaliile si sa savurez fiecare pagina. Voi credeti ca am putut?  Am citit-o intr-o zi si daca mai continua nu ma opream. Misterul din jurul lui Alison m-a intrigat si vroiam sa vad ce sunt cu acele sms-uri, mail-uri pe care cele patru fete le primeau. Dar sa incepem cu inceputul…

Spencer, Hanna, Aria, Emily si Alison sunt cele mai bune prietene de cand se stiu. Dar intr-o zi, Alison dispare si de atunci totul se schimba. Cele 4 fete nu se mai intalnesc asa des, fiecare facandu-si alte prietene.

Pe parcursul cartii, fiecare prietena se confrunta cu o problema majora sau o cu noua iubire sau sunt nevoite sa recunoasca adevaruri stranii.

Spencer locuieste impreuna cu parintii si sora ei impreuna cu iubitul acesteia Wren. Convietuitand impreuna, Spencer incepe sa se indragosteasca de Wren dar sunt descoperiti de sora ei care este nevoita sa se desparta de el.

Aria se confrunta cu o problema mai seriosa. Mai precis, s-a indragostit de profesorul de engleza Ezra. Cei doi se simt atrasi si ajung pana in punctul de a se culca impreuna dar hotarasc sa isi mai acorde un timp.

Hanna este genul de fata care mananca orice si vrea sa slabeasca fara a conta cum. De-a lungul romanului, se confrunta de doua ori cu politia; odata cand fura un colier dintr-un magazin si a doua ora cand fura masina unui prieten.

Emily a fost cea mai apropiata de Alison inainte de dispatitie si acum se imprieteneste cu Maya, cea care s-a mutat in veche casa a lui Ali. Doar ca intre ele se petrece altceva, se naste o idila neobisnuita.

Toate acestea sunt condimentate de sms-uri trimite de o persoana necunoscuta care la final se semneaza cu initiala A si care incepe sa devina tot mai periculoase.

Spre final este gasita si Alison, moarta, ingropata in spatele casei. iar in timpul inmormantarii cand cele 4 fete cred ca totul s-a sfarsit, primesc un nou sms:

„Tot aici sunt, afurisitelor. Si stiu totul. A.”

Ce ziceti? Va incumetati sa cititi seria? Eu zic ca merita din plin savurata.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Micutele mincinoase de Sara Stephard – recenzie

  1. monika96 zice:

    recenzia este foarte frumoasa.iar seria chiar merita citita.
    ti-am trimis si eu recenzia mea,sper ca ai primit-o

  2. Marya. zice:

    Sunt de acord cu tine, seria asta chiar merita sa fie citita. Eu astazi am terminat de citit volumul 2. Mi-a placut foarte mult si chiar au inceput sa apara diferente fata de serial. Abia astept sa vad ce mai urmeaza in urmatorul volum. 😀

  3. Alle&Kyra zice:

    Recenzia este superba si cartea chiar merita citita. Eu am citit decat primele 2 volume, dar cu siguranta il voi citi si pe al treilea!

  4. Andra zice:

    Cum spuneam chair trebuie sa citesc aceasta seriee! 😡

Lasă un răspuns

