Recenzia ta!

Va prinde bine un concurs?

Doar ca acum va fi un concurs care dureaza ceva ma mult.

Ce aveti de facut?

Scrieti o recenzie la o carte, o trimiteti pe mail [ bookscorner85 @ yahoo . com ] alaturi de numele vostru. Eu o voi publica pe blog, iar cand se vor strange 10 recenzii, o vom premia pe cea mai buna cu o carte surpriza. Ce ziceti?

Rugamintea mea este sa nu faceti recenzii la carti deja recenzate recent pe blog.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Recenzia ta!

  1. ioanaraluk95 zice:

    super idee :X particip si eu 😀

  2. yoana17yoana zice:

    Abia am venit de la munte … mai pot trimite si eu o recenzie?

  3. yoana17yoana zice:

    Si apropo…noul aspect e grozav:x
    imi place foarte mult.Felicitari

  4. mimirelush zice:

    cum se va alege cea mai buna?

  5. Marya. zice:

    Imi place foarte mult aceasta idee, de aceea am trimis si eu un mail.

  6. Darkflayer zice:

    super ideea.cred ca ar trebui sa alegi tu cea mai buna recenizie

  7. RoxanaAv zice:

    buna, nu stii cand imi va ajunge cartea Impecabil?

  8. yoana17yoana zice:

    Cum ramane cu acest concurs?

  9. Pingback: Noutati & Concursuri pe blog « Books Corner

  10. Oanaa XD's zice:

    Se mai pot trimite recenzii?:D

Lasă un răspuns

