6! Vine curierul! (8)

Si bine v-am gasit la o noua editie a rubricii 6! Vine curierul!. Noutatea este ca de acum inainte voi prezenta si dvd-urile cu filmele pe care le cumpar! Dar hai sa vedem ce am mai primit!

 

De la Leda am primit Puterea de L.J.Smith si Arhonul de Cathrine Fisher:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am cumparat noua cartea a lui Danielle Steel, Misterele dragostei (cea de luni: Strada Charles 44: Adresa iubirii nu am mai gasit-o); oricum aceasta e foarte frumoasa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De la revista Joy mi-am cumparat cartea, editia tie-in, Iubit de imprumut de Emily Giffin. Din pacate nu cred ca o mai gasiti caci s-a vandut foarte bine. Daca vreti sa o cumparati, dati click aici :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si la sectiunea filme, am achizitionat Vagabondul milionar, un film absolut superb:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voi ce ati mai cumparat?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 6! Vine curierul! (8)

  1. monika96 zice:

    Cartile sunt super toate,iar Vagabondul milionar este un film super.
    sa te bucuri de noile achizitii si sa citesti cartile cu placere

  2. Andra zice:

    Woow 😡 Cate cartiiiiiiiiiii superbe! Lectura frumoasa,Andrei :*

  3. Geanina zice:

    Frumoase cartile ! Iubit de imprumut mi-a atras atentia!

Lasă un răspuns

