Jurnalele vampirilor 5, Caderea noptii – recenzie

Am terminat in sfarsit volumul 5, primul din ciclul Intoarcerea, din Jurnalele vampirilor. A fost o munca grea :)) dar a meritat. Volumul a fost bun, nu exagerat de bun. A avut unele scapari si uneori imi venea sa dau cu cartea de pamant. Dupa parerea mea acest ciclu este putin mai prost scris decat primul, nu stiu de ce. Poate o fi numarul de pagini care este mult mai mare, sincer nu stiu.

Dar acum sa va povestesc putin ce s-a intamplat in cele peste 600 de pagini.Elena s-a intors la viata dupa ce a murit de-a binelea doar ca nu stie sa vorbeasca, sa se comporte in societate. Treptat isi revine si incepe sa lupte impotriva unor forte nou aterizate in oras si care vor sa puna stapanire pe toti oamenii din el. Caroline este aleasa peste a imprastia acest „virus”. Elena se alieaza cu Damon pentru a lupta, ulterior afland ca si el a fost atras de putere. Cu toate acestea Elena continua lupta pentru a il gasi pe Stefan, iubirea vietii ei care a fost capturat de lumea din dincolo…

Elena Gilbert s-a intors din Lumea Cealalta si trebuie sa invete din nou cum sa traiasca printre oameni. Este aju tata de iubirea vietii ei – vampirul Stefan Salvatore – si bunii sai prieteni – Bonnie, Meredith si Matt.

Dar puterile raului se aduna din nou in Fell’s Church, atrase de darurile acordate Elenei in Viata de Apoi si de sangele ei, care pulseaza cu o forta unica ce o face irezistibila pentru orice vampir.

Stefan este luat de langa Elena, chiar atunci cand are cel mai mult nevoie de el, si ea trebuie sa se intoarca spre fratele acestuia, Damon, pentru ajutor. Insa Damon, intotdeauna vanator, este acum cel vanat…

Continuare: Suflete-umbra (Volumul 5 din Jurnalele vampirilor).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Jurnalele vampirilor 5, Caderea noptii – recenzie

  1. ioanaraluk95 zice:

    ai scris jurnalele vampirilor 6 😀
    si mie mi-a placut cartea asta da’ cea de-a 6 dupa 40 de pag m-a plictisit si am lasat-o 😛

  2. yoana17yoana zice:

    Eu inca sunt la volumul 4, insa am luat o pauza de la el caci imi continui alta serie.

  3. yoana17yoana zice:

    Mi-am cumparat si vol 5 in curand:)) Eram constienta ce ma asteapta mai ales ca mereu trebuie sa comentez actiunea avand in vedere ca nu este nici o asemanare cu serialul (care zic eu ca este mai bun)

  4. yoana17yoana zice:

    Dupa cate am observat ,,Jurnalele vampirilor” este genul de carte in care nu se intampla nimic pana la sfarsit , unde incepe actiunea.

  5. yoana17yoana zice:

    Si inca ceva:))
    Sunt genul de persoana care ador sa descriu si sa lungesc propozitiile :)) dar nu imi place sa citesc descrieri.
    Insa un lucru bun este si in asta pentru ca am o agenda unde imi scriu citatele preferate dn fiecare carte.

  6. monika96 zice:

    inca nu am apucat sa citesc cartea asta

  7. monika96 zice:

    ce e culmea e ca le am pe primele 4,pe asta nu,si o mai am si pe a 6-a :))

  8. yoana17yoana zice:

    Mi le-am cumparat pe primele 4 cu Boxul de 90 de lei si vol 5 cu reducerea Elefant

  9. Andra zice:

    Am si eu acest volum si l-am citit. Asa e,chiar e o carte ok dar nu e excelenta..si parca nu se compara cu vol 1,2,3,4..Oricum o serie exceptionala!

  10. Alle&Kyra zice:

    Da. Ai dreptate. Chiar nu se compara. Am citit-o si eu si in prezent o citesc volumul 6 care la inceput nu e prea interesant, dar apoi incepe actiunea cu putin inainte ca ei sa patrunda in Dimensiunea Intunecata ca sa il salveze pe Stefan.

Lasă un răspuns

