Castigator concurs activitate pe blog

La o distanta destul de mare fata de ceilalti concurenti castiga Yoana17drama iar premiul doi este castigat de Monik96. Ceilalti nu fiti suparati pentru ca pregatesc un super concurs si nu uitati! In fiecare luna voi acorda un premiu celui mai activ user! Fiti pe faza!

PS: Stiu ca la inceput am zis ca voi acorda doar 1 premiu, am observat ca trei useri au fost foarte activi si prin urmare pun la bataie: Viziuni insangerate de Kay Hooper,  vol 2 din Cercul secret: Captiva, Voci de Ursula le Guin. Yoana17drama isi va alege prima carte apoi Monik96 din cele doua ramase si in final cartea ramasa va fi acordata lui Ioanaraluk95. Astept aici intr-un comentariu cartea aleasa si sa imi trimteti adresele voastre prin formularul din dreapta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Castigator concurs activitate pe blog

  1. yoana17yoana zice:

    Multumesc frumos!
    Voi alege Viziuni insangerate de Kay Hooper
    Si imi voi pastra in continuare activitatea pe blog:p

  2. ioanaraluk95 zice:

    multumesc nu ma asteptam sa imi dai si mie un premiu :X
    mersi oricum 😀
    acum mai trebuie sa asteptam sa vedem ce carte vrea monik96 :X

  3. yoana17yoana zice:

    Am trimis formularul.
    L-ai primit?

  4. monika96 zice:

    multumesc mult!
    eu imi aleg Captiva de L.J.Smith

  5. ioanaraluk95 zice:

    atunci mie imi ramane voci de Ursula le Guin multumesc mult :X

  6. ioanaraluk95 zice:

    nu e nici o problema :-j

  7. Andra zice:

    Felicitari.

  8. Marya. zice:

    Felicitari fetelor, sa va bucurati de carti si sa le cititi cu placere.

  9. Alle zice:

    Felicitari! Spor la citit pentru ca toate cele trei carti sunt superbe!!

  10. yoana17yoana zice:

    Am si eu o intrebare in legatura cu premiul.
    Ai reusit sa trimiti cartea?

  11. yoana17yoana zice:

    Mi-a ajuns si mie cartea ieri (stiu am mai spus asta intr-un comentariu).Multumesc!

  12. yoana17yoana zice:

    Exact la timp, cand terminasem Bestia:)) Deja m-am apucat de ea. Imi place! Este ceva nou si un gen diferit.

Lasă un răspuns

