PERFECT Vol. 3 din seria Micuţele mincinoase de Sara Shepard

Aria nu-i poate rezista interzisului ei fost. Hanna e la un pas

să-şi piardă cea mai bună prietenă. Emily e înspăimântată de un simplu sărut. Iar Spencer nu se poate abţine să-şi pună mâinile pe orice i-ar aparţine surorii ei.

 

Norocul meu! Le cunosc pe aceste micuţe mincinoase mai bine decât se cunosc ele însele. Dar mi-e greu să păstrez toate secretele lor doar pentru mine. Aşa că ar fi bine ca ele să facă numai ce le spun eu… sau altfel

„Glamour şi intrigă.” Elle 

„Bârfa-ntastic!… O să vă placă la nebunie!” Love It!

„Sexy şi plină de suspans.” Closer

Si acum o recenzie facuta de catre editura Leda:

Da, PERFECT în toate privinţele: intriga sofisticată, dinamica şi echilibrul acţiunii, presărată ici-acolo cu umor (uneori negru) şi ironie, dozajul în crescendo al suspansului până simţi că înnebuneşti de-atâta tensiune. Cred că autorii de thrillere pentru adulţi ar avea ce învăţa de aici!

Cu trei ani în urmă, Spencer, Aria, Emily, Hanna şi prietena lor cea mai bună, Alison, erau Fetele Şic de la Şcoala Rosewood.  Alison era conducătoarea grupului, cea cu care toate celelalte voiau să semene, cea care le cunoştea cele mai întunecate secrete.

Astfel că atunci când Alison a dispărut într-o noapte, durerea resimţita de Spencer, Aria, Emily şi Hanna a fost amestecată cu uşurare. Şi când trupul lui Ali a fost găsit mai târziu în propria ei curte, sub o lespede de beton, fetele s-au văzut forţate să dezgroape câteva amintiri urâte legate de prietena lor. Ar putea ascunde moartea lui Alison mai mult decât crede toată lumea?

Acum, cineva numit A, cineva care pare să ştie totul, arată către una dintre ele, acuzând-o de omorârea lui Alison. A este gata să le distrugă pentru totdeauna viaţa perfectă… Şi o face cu o perseverenţă şi o minuţiozitate diabolice!

Link precomanda:25 iulie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la PERFECT Vol. 3 din seria Micuţele mincinoase de Sara Shepard

  1. ioanaraluk95 zice:

    n-am citit nici o carte din aceasta serie 😀
    da imi place coperta 😉

  2. Alle zice:

    nici eu nu am citit nicio carte din seria Micutele Mincinoase, dar cu siguranta o sa citesc!

  3. Alle zice:

    ma atrag multe copertiile, asa cum se intampla la majoritatea cartilor

  4. Alle zice:

    eu deobicei, cand ma uit dupa o carte prima data vad coperta apoi titlul si daca imi place si descrierea o iau!:))

  5. monika96 zice:

    nici eu nu am citit niciuna din carti

  6. monika96 zice:

    insa abia astept sa le iau

  7. monika96 zice:

    cand apar toate atunci mi le iau

  8. Andra zice:

    Superba serie!

  9. yoana17yoana zice:

    Nici eu nu am citit seria ,,Micutele mincinoase”.
    Am participat la un concurs (premiul fiind vol 1 din serie)
    si nu am castigat,insa nici nu mi-am cumparat-o desi mi-ar placea sa o citesc.Am citit in mare despre ce e vorba si m-a facut foarte curioasa din anumite puncte de vedere.

  10. Deea d. zice:

    Am citit primele 2 volume ale seriei, sunt de-a dreptul incredibile:X mi.am cumparat volumul 3 .. ma voi apuca sa il citesc si astept cu nerabdare vol. 4 ..serialul (Pretty Littel Liers) este foarte diferit, aproape ca nu are nici o treaba cu cartile.. vol. 1 este concentrat in primul episod iar resu’ sunt foarte diferite de carti ..

Lasă un răspuns

