Precomanda Ingerul mecanic si Altfel de ingeri

Puteti precomanda cele doua volume cu 25% reducere + transport gratuit. Ce mai asteptati? Rezervati-va propriul vostru exemplar! Click pe coperta cartii pe care o doriti sa o comandati!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la Precomanda Ingerul mecanic si Altfel de ingeri

  1. yoana17yoana zice:

    Nu ma asteptam sa apara chiar atat de repede!

  2. ioanaraluk95 zice:

    eu am precomandat deja cartile :X

  3. ioanaraluk95 zice:

    abia astept sa ajunga ca sa le citesc :X

  4. monika96 zice:

    abia astept sa imi vina „Altfel de ingeri”

  5. mia zice:

    daca am innumarat eu bine cu acest post s-au facut 20 nu?
    corecteaza-ma daca gresesc

  6. yoana17yoana zice:

    Am facut si eu un dus de 20 de minute si s-a umbplut deja imboxul meu cu 35 de comentarii

  7. yoana17yoana zice:

    Eu am dat sa primesc mail despre urmatoarele mail-uri:))

  8. yoana17yoana zice:

    Dar totusi ma intereseaza sa fiu la curent cu noutatile

  9. yoana17yoana zice:

    Chiar si sub forma de comentarii

  10. monika96 zice:

    dar dupa ce ca primesc 40 de mail-uri de la Fa****k (sa nu fac reclama:)))

  11. yoana17yoana zice:

    Am grija sa le sterg imediat ce au ajuns:))

  12. yoana17yoana zice:

    New posturile nu le sterg

  13. yoana17yoana zice:

    Am un folder special cu ele:))

  14. monika96 zice:

    mie mi-au luat 2 zile sa sterg mail-urile

  15. Alle zice:

    abia astept sa citesc Altfel de ingeri!

  16. monika96 zice:

    tie DRU nu iti aduce aminte de ROSE?

  17. Alle zice:

    da:))chiar imi aduce …

  18. Andra zice:

    Super 😡 Sigur imi cumpar Altfel de ingeri !

Lasă un răspuns

