Fortele raului absolut editie chiosc

Bravo te invita in lumea supranaturalului!

Din 2 august numai cu revista Bravo:

Chloe Saunders avea o viata relativ normala.

Dar acum se pomeneste intr-o situatie cu totul ciudata pentru ca: Brusc, incepe sa vada oameni morti. Este inchisa intr-un sanatoriu pentru adolescenti cu tulburari mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare…

Numele meu este Chloe Saunders si viata mea nu va mai fi niciodata la fel ca pana acum. Tot ce voiam era sa imi fac prieteni, sa cunosc baieti si sa continui sa fiu o adolescenta obisnuita. Dar nici macar nu mai stiu ce inseamna asta. Totul a inceput in ziua in care am vazut prima mea stafie − si stafia m-a vazut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni si nu vor sa ma lase in pace. Si, ca si cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit inchisa in Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescentii cu probleme psihice. Si totusi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Sa nu mai spuneti nimanui, dar eu cred ca si cei inchisi aici cu mine sunt mai mult decat se arata la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei?

Iar cea care trebuie sa descopere ce secrete periculoase ascunde Sanatoriul Lyle sunt eu… inainte ca tainele − si scheletele − sale sa revina ca sa ma bantuie.

Din 16 august cu revista Bravo:

Revelatia este un roman inca si mai reusit decat Invocarea. Chloe si prietenii ei adolescenti supranaturali se straduiesc sa gaseasca un ajutor in lupta impotriva grupului care incearca sa-i ia ostatici, si nu exista nici un moment trenant in calatoria lor si nici un rand neizbutit in scrierea lui Armstrong.” – Charlaine Harris

 

Chloe Saunders este o necromanta ale carei puteri nu pot fi controlate: ea readuce mortii la viata chiar si fara sa vrea. Iar puterile ei crescande reprezinta o amenintare pentru cei care au creat-o initial ca pe un experiment stiintific, prin modificari genetice. Acum, Chloe fuge pentru a-si salva viata, impreuna cu trei dintre prietenii ei inzestrati cu puteri supranaturale – doi vrajitori si un varcolac -, inainte ca Grupul Edison sa ii gaseasca si sa ii lichideze.

 

 

Din 30 august cu revista Bravo:

Chloe Saunders are cincisprezece ani si tare ar fi vrut sa fie normala.

 

Din nefericire, Chloe se intampla sa fie o necromanta careia o modificare genetica i-a crescut intr-atat puterile, incat poate invia mortii chiar si fara sa incerce. Ea si la fel de supradotatii (sau ar trebui numiti „blestematii”?) sai prieteni fug acum sa scape cu viata de malefica organizatie care i-a creat.

 

De parca asta n-ar fi destul, Chloe se lupta cu sentimentele ei pentru Simon, un vrajitor prietenos, si pentru fratele sau Derek, un varcolac nu la fel de prietenos. Si are oribila presimtire ca inclina catre varcolac…

Categoric anormal.

In Rafuiala, volumul care incheie seria bestseller Fortele Raului Absolut, suspansul ajunge

la apogeu. Chloe Saunders si prietenii ei modificati genetic se afla in sfarsit in siguranta, departe de Grupul Edison. Dar, nesiguri in privinta intentiilor noilor lor protectori, Chloe, Derek, Simon si Tori se simt prinsi intr-o capcana si nu se pot hotari in privinta pasilor urmatori pe care ii au de facut pentru a-si salva pielea si pentru a le elibera si pe Rae si pe matusa Lauren. Cand casa cea sigura in care se ascund brusc nu mai pare atat de sigura, cei patru prieteni se vad nevoiti sa fuga din nou – iar de data aceasta miza este mult mai mare.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

73 de răspunsuri la Fortele raului absolut editie chiosc

  1. ioanaraluk95 zice:

    mi-au placutla nebunie :X:X:X:X

  2. yoana17yoana zice:

    As dori sa stiu daca sunt precum cele din librarii…cele de 35-40 de lei

  3. yoana17yoana zice:

    Am primul volum si sunt interesata de urmatoarele 2

  4. yoana17yoana zice:

    Daca sunt la fel ca ,,Jurnalele lui Stefan” ar trebui sa il iau si pe primul

  5. yoana17yoana zice:

    Sunt curioasa cum o sa arate

  6. yoana17yoana zice:

    Jurnalele lui Stefan sunt foarte micute, iar Fortele raului absolut este o carte destul de voluminoasa

  7. monika96 zice:

    abia astept urmatorul numar din bravo

  8. monika96 zice:

    vacanta asta chiar am ce citii

  9. yoana17yoana zice:

    Eu mai am 13 in biblioteca necitite

  10. yoana17yoana zice:

    6 mi-au ajuns astazi:))

  11. yoana17yoana zice:

    Initial nu am primit nimic de la posta

  12. yoana17yoana zice:

    Dar nu am mai avut rabdare si mi-am dus si am intrebat daca e un colet pe numele meu

  13. yoana17yoana zice:

    Si mie, am rabdare (oarecum) dar a fost o comanda mai mare si chiar numai puteam sa stau:))

  14. monika96 zice:

    toate par interesante dupa descrieri

  15. yoana17yoana zice:

    Pentru ca mereu sunt aceleasi vedete, care sincer imi displac (unele dintre ele)

  16. yoana17yoana zice:

    Inainte o cumparam acum vreo 5 ani…

  17. yoana17yoana zice:

    Acum imi cumpar si Bravo Girl pentru ca trimit mereu texte scrise de mine ca sa apar la Bravo Roman

  18. yoana17yoana zice:

    Pana acum nu am aparut dar am trimis astazi inca 6 😐

  19. yoana17yoana zice:

    Cat despre carti primul volum e superb

  20. yoana17yoana zice:

    L-am cumparat pe 07.07.2010

  21. yoana17yoana zice:

    Si l-am citit intr-o zi 😀

  22. yoana17yoana zice:

    Eu nu am citit si urmatoarele doua volume

  23. yoana17yoana zice:

    Le-am imprumutat de la o prietena si le-a citit bunica mea (da…mi-a citit toate cartile si chiar este inaintea mea)

  24. yoana17yoana zice:

    Uneori chiar o intreb eu despre unele personaje si avem discutii interesante despre asta:))

  25. yoana17yoana zice:

    Mie imi place cand citesc o carte sa fie a mea

  26. yoana17yoana zice:

    Si daca totusi o citesc trebuie sa mi-o cumpar si eu…este ca o obsesie. Trebuie sa am cartea pe care o citesc:))

  27. Alle zice:

    daca sunt ca Jurnalele lui Stefan nu pot sa imi imaginez cat de gros este un volum, tinanad cont ca cartea are 447 pagini

  28. Alle zice:

    oricum,abia astept sa apara, adica mi se par foarte interesant si vreau demult sa mi le i-au, dar nu am avut ocazia…

  29. Andra zice:

    Cu adevarat o surprizaaa!De abia astept sa apara!

Lasă un răspuns

