Castigatorul concursului: „Fa o poza nebuna cu cartea ta preferata”

Sincer, mi-a fost extrem de greu sa aleg castigatorul concursului. Am tot eliminat poze pana cand am ajuns la 3, am cerut apoi opinii si in final doar un castigator va intra in posesia primelor doua volume ale seriei Imstrumente mortale. Ceilalti participanti, nu fiti suparati inca mai sunt sanse sa castigati volumul 2 din seria Micutele mincinoase prin polul care il voi afisa chiar acum. Dar inainte pozele:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Succes tuturor! Si acum polul: (timp de vot 15-22 iulie)

Si nu in ultimul rand, cum cred ca nu si-a regasit poza printre cele de mai sus, Grosu Geanina este marea castigatoare. Felicitari! ( te rog sa trimiti datele prin formularul din dreapta paginii)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

71 de răspunsuri la Castigatorul concursului: „Fa o poza nebuna cu cartea ta preferata”

  1. yoana17yoana zice:

    Unele dintre poze sunt geniale

  2. yoana17yoana zice:

    Si la una dintre ele am facut exact acelasi lucru
    Am pus cartea pe foaie si am pictat continuarea

  3. Geanina zice:

    Mersi mult! Mi-am patat rochi preferata cu cerneala pentru acesta poza , dar merita!:)
    Sper ca ai primit datele mele!

  4. ioanaraluk95 zice:

    multe dintre poze mi-au placut 😀
    mai urmeaza sa vedem cine o sa castige din poll 😛

  5. Geanina zice:

    Sunt 12 poze si doar 10 in poll.

  6. monika96 zice:

    oricum felicitari castigatoarei

  7. yoana17yoana zice:

    Sigur e doar o greseala

  8. andreidanyels01 zice:

    Imi cer scuze pentru greseala. Eram adormit aseara:))

  9. yoana17yoana zice:

    Oricum nu era nici o problema

  10. yoana17yoana zice:

    Stiam ca o va remedia imediat

  11. yoana17yoana zice:

    Felicitari castigatoarei !

  12. yoana17yoana zice:

    Foarte frumoasa rochea:x

  13. Andu` zice:

    De ce au disparut pozele? :))

  14. yoana17yoana zice:

    Toate pozele sunt aici…

  15. Andu` zice:

    Inseamna ce browserul meu este depasit! :)) La mine apar decat 9 poze. 🙂

  16. Andreea zice:

    Felicitari!

  17. yoana17yoana zice:

    aaa da…sunt decat 8 poze:-?

  18. yoana17yoana zice:

    Credeam ca astea sunt toate

  19. monika96 zice:

    de cate ori putem vota de pe un singur PC/???

  20. yoana17yoana zice:

    Fiecare calculator are un Ip, si inregistreaza doar unul singur

  21. Andu` zice:

    Am incercat sa votez de pe telefon, dar spune ca deja am votat, ceea ce este imposibil, pentru ca am votat doar de pe pc. Why?

    • andreidanyels01 zice:

      Sincer, nu stiu. Eu am votat si de pe telefon si de pe pc si a mers. Nu eu am creat polul si cei de la wordpress, inseamna ca sistemul lor are o eroare.

  22. Alle zice:

    Imi pare rau pentru rochia ta, dar oricum, felicitari pentru carti! Chiar le meriti dupa parerea mea!

  23. Alle zice:

    Sper sa mai castigi si altele!

  24. monika96 zice:

    si mie imi place rochia ta

  25. yoana17yoana zice:

    Da…12 fotografii imi apar^^

  26. yoana17yoana zice:

    A aparut astazi ,,Misterele dragostei”^^

  27. yoana17yoana zice:

    Foarte frumoasa coperta, dar nu la fel de superba ca ,,Strada Charles 44 Adresa iubirii” ^^

  28. yoana17yoana zice:

    Mie imi place la nebunie coperta de la volumul urmator:x;x;x

  29. yoana17yoana zice:

    Amandoua sunt frumoase in felul lor

  30. yoana17yoana zice:

    Dar momentan gandul mi-a ramas la Adresa iubirii 😡

  31. CCAM zice:

    Vazand ca e posibil votul „multiplu” am votat a 2-a oara de pe acelasi PC si mi s-a multumit pt vot deci presupun ca a mers!

  32. yoana17yoana zice:

    Merge, da thank you etc…

  33. yoana17yoana zice:

    Dar nu se ia in calcul decat o singura data

  34. Alle zice:

    voua care dintre cele 12 va place ,mai mult?

  35. monika96 zice:

    nu putem sa vedem si noi cate voturi a avut fiecare?

  36. andreidanyels01 zice:

    In ordine: nr pozei in concurs si numarul de voturi:

    10 35%
    12 27%
    3 21%
    11 6%
    2 5%
    8 3%
    6 1%
    1 1%
    4 0%
    7 0%
    5 0%
    9 0%

  37. Andu` zice:

    Se pare ca am fost doar pe locul 2. :)) Ehh, asta e. Măcar am încercat, stresând o grămadă de lume să-mi dea voturi. 🙂

    Felicitări!

  38. Geanina zice:

    AI reusit sa trimiti cartile?

Lasă un răspuns

