6! Vine curierul! (7)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

48 de răspunsuri la 6! Vine curierul! (7)

  1. ioanaraluk95 zice:

    imi place ca ai facut video 😉

  2. ioanaraluk95 zice:

    si ca sa iti raspund la intrebare aceea ar fi Ratacire sau Crescendo 😀

  3. yoana17yoana zice:

    Cu siguranta Crescendo

  4. yoana17yoana zice:

    Imi place ca ai facut video

  5. yoana17yoana zice:

    Si imi place si melodia:))

  6. yoana17yoana zice:

    Sunt cartile comandate ieri?

  7. yoana17yoana zice:

    Lectura placuta in continuare !

  8. yoana17yoana zice:

    Si pe mine ma atrage Magazinul de sinucideri

  9. yoana17yoana zice:

    Am un pliant pentru fiecare carte (strada fictiunii)

  10. yoana17yoana zice:

    Si Cabalistul din praga mi se mai pare interesanta:-?

  11. monika96 zice:

    ratacire si crescendo mi le-am comadat si eu azi

  12. monika96 zice:

    pare interesant si cartea „magazinul de sinucideri”

  13. monika96 zice:

    si imi mai place faptul ca ai facut video

  14. monika96 zice:

    acum sa iti raspund la intrebare preferata mea este Crescendo

  15. Andreea zice:

    Spor la citit!
    Mie mi-a placut „Magazinul de sinucideri”…

  16. monika96 zice:

    cum se numeste melodia?

  17. yoana17yoana zice:

    Nu stiu de ce dar am o atractie deosebita fata de Crescendo:))

  18. yoana17yoana zice:

    Cred ca mi-as cumpara-o fara sa ma gandesc ca este al doilea volum

  19. yoana17yoana zice:

    Dar am o curiozitate:-?

  20. Geanina zice:

    Crescendo este o carte sueprba!

  21. deea zice:

    nu inteleg de ce nu ati scris cate o litera pe post,asa faceati o treaba.comentarii foarte inteligente nu am ce sa zic.

  22. RRoxana zice:

    Hei, azi apar rezultatele pentru concursul Leda? Si e super videoclipul!

  23. monika96 zice:

    asta astept si eu:))

  24. Alle zice:

    Crescendo este o carte superba!

  25. Alle zice:

    imi place ca ai facut video, si melodia e super!

  26. Alle zice:

    cum se numeste? ca mi-ar placea sa o descarc si eu…

  27. monika96 zice:

    ti-ai mai luat ceva?

Lasă un răspuns

