Jurnalele lui Stefan 2: Sete de sange – Comanda acum de la site-ul Leda

Atentie! Oferta limitata!

 

Doresti sa comanzi? Da un click pe coperta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

56 de răspunsuri la Jurnalele lui Stefan 2: Sete de sange – Comanda acum de la site-ul Leda

  1. ioanaraluk95 zice:

    eu mi-am luat cartea :X:X:X:::X

  2. ioanaraluk95 zice:

    am avut noroc si am gasit-o 😀

  3. yoana17yoana zice:

    Multumim pentru post !

  4. yoana17yoana zice:

    Eu am cartea,insa am trimis linku unei prietene care a pierdut-o

  5. yoana17yoana zice:

    Eu la 8 sunt la chiosc, deci o prind:))

  6. yoana17yoana zice:

    Am noroc ca este foarte aproape:))
    Inca mi-e somn la ora aia.

  7. ioanaraluk95 zice:

    eu am fost sa cumpar carte pe la unu si cel de la chiosc mai avea vro 3 reviste cu cartea 😀

  8. monika96 zice:

    eu mi-am luat cartea odata cu revista

  9. Marya. zice:

    Si eu din fericire mi-am luat cartea o data cu revista. Acum sunt curioasa de urmatorul volum sa vad ce urmeaza sa se mai intample.

  10. yoana17yoana zice:

    Toti care au seria asteapta urmatorul volum

  11. yoana17yoana zice:

    Mai ales ca nu este foarte scump

  12. yoana17yoana zice:

    Asa ca si-ar permite-o …dar nu se vand destul de greu (avand in vedere ca o gasesti chiar si dupa 2-3 zile)

  13. yoana17yoana zice:

    Mai e putin pana marti:x

  14. yoana17yoana zice:

    Putin pentru unii…cand vine vorba de asteptat , nu sunt genul de persoana :))

  15. Alle zice:

    nici eu nu sunt genul care are prea multa rabdare:))

  16. Alle zice:

    am citit primele 2 volume si acum il astepe pe al treilea.

  17. Alle zice:

    am auzit ca initial trebuia sa fie ultimul volum, dar au hotarat sa continue seria! ma bucura foarte mult:x!!

  18. monika96 zice:

    dar poate mai avem parte de vreo surpriza

  19. yoana17yoana zice:

    De la Bravo da, cu siguranta

Lasă un răspuns

