Urban-fantasy/Sf/Thriller la Leda pana in septembrie

Iara mult asteptata lista:

 

URBAN FANTASY:

  1.  Lili St. Crow / Altfel de îngeri, vol. 1 – sfârşit de iulie
  2.  Cassandra Clare / Dispozitive infernale, vol 1: Îngerul mecanic – sfârşit de iulie
  3.  Sara Shepard / Micuţele mincinoase vol. 3: Perfect – august
  4.  Rachel Caine / Vampirii din Morganville, vol. 6: Carpe corpus – sfârşit de august
  5.  Anne Rice / Cântecele serafimului vol. 2: Of Love and Evil – sfârşit de august
  6.  Charlaine Harris / Vampirii Sudului vol. 11: Dead Reckoninig – septembrie
  7.  L. J. Smith / Jurnalele Vampirilor vol. 7, Intoarcerea: Miez de noapte – septembrie
  8.  Sara Shepard / Micutele mincinoase vol. 4: Unbelievable – sfârşit de septembrie
  9.  Laurell K. Hamilton / Meredith Gentry vol. 1: A Kiss of Shadows – sfârşit de septembrie
  10.  Liz Braswell / The Nine Lives of Chloe King vol. 1: The Fallen – sfârşit de septembrie

THRILLER:

  1. Peter Robinson/Friend of the Devil – august

SF&F:

  1. Brian D’Amato / La portile soarelui vol. 1 – septembrie
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la Urban-fantasy/Sf/Thriller la Leda pana in septembrie

  1. yoana17yoana zice:

    In sfarsit o veste buna pe ziua de astazi !!!

  2. yoana17yoana zice:

    Ma bucur ca apar 2 carti (continuari ale seriilor mele) si o continuare a unei serii dorite.

    Si scuze pentru comentariul repetat de mai sus…nu am vazut ca a fost publicat deja cel anterior

  3. yoana17yoana zice:

    😕 acum ca ma uit mai atenta sunt 2 serii pe care mi le doresc.

  4. CCAM zice:

    Intotdeauna greu de multumit… mai vroiam niste volume din Lili St. Crow si Rachel Caine. Oricum e lista doar pentru iulie-septembrie, iar Admin ne-a zis ca ar mai putea fi niste surprize „in plus”.

  5. yoana17yoana zice:

    Daca este surpriza mi se pare normal sa nu ne fie dezvaluita.
    Poate este vorba despre un concurs sau poate un volum nou:-?? cine stie.

    Vom afla curand

  6. ioanaraluk95 zice:

    tre sa avem rabdare 😉

  7. ioanaraluk95 zice:

    sunt multe carti pe lista care mi-ar placea sa le am in biblioteca ;;)

  8. yoana17yoana zice:

    Si la mine la fel, dar totusi raman la seriile mele deoarece am cam ramas in urma la unele dinrte ele.

  9. yoana17yoana zice:

    Imi aleg cu mare grija fiecare carte pe care mi-o achizitione.
    Biblioteca este unul dintre cele mai valoroase lucruri pentru mine.
    Pentru mine fiecare carte are o poveste a ei.

  10. yoana17yoana zice:

    Eu imi voi completa astazi o mare parte dintre serii

  11. yoana17yoana zice:

    SUNT REDUCERI DE 40% PE ELEFANT INTRE 11 SI 15

    !!!

  12. yoana17yoana zice:

    Andrei , sa fi pe faza:)) ca noi am pierdut-o pe cea de la ziua lui

  13. yoana17yoana zice:

    Ai avut dreptate ca vor mai fi
    toata lumea imi zicea asta…dar cand am vazut ca numai sunt deloc numai eram convinsa

  14. ioanaraluk95 zice:

    firar nu mai sunt reduceriile 😦

  15. ioanaraluk95 zice:

    asta e acum poate alta data 😦

  16. yoana17yoana zice:

    Au fost reduceri de 4 ore

  17. monika96 zice:

    abia astept sa apara toate

  18. yoana17yoana zice:

    Eu am mai ramas in urma cu cartile :))

  19. yoana17yoana zice:

    Dar acum cu reducerile de 4 ore mi-am mai completat cateva serii

  20. Alle zice:

    sunt multe carti care mi-ar placea in biblioteca!:x

  21. monika96 zice:

    mai ales ca am 6 carti care ocupa un loc special inca de cand am auzit de ele

  22. monika96 zice:

    mai ales Jurnalele Vampirilor

  23. yoana17yoana zice:

    Da,este foarte ciudat cand citesc mereu am senzatia sa zic in gand ,,Nu…nu este adevarat….nu s-a intamplat asta”

  24. yoana17yoana zice:

    Este total diferita de serial

  25. monika96 zice:

    sunt diferente enorme,asa cred ca sunt si in Pretty Little Liars,dar acum nu am de unde sa stiu ca nu am citit cartile :))

Lasă un răspuns

