Colectia Carti Romantice continua….

18 iulie – Misterele dragostei de Danielle Steel

25 iulie – nu se stie

Luna august:

  • Comori tainuite de Nora Roberts
  • Evadarea de Barbada Delinski
  • Celebritatea de Jackie Collins
  • Luminile Sudului de Danielle Steel
  • O noua viata de Mary Jo Putney
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Colectia Carti Romantice continua….

  1. yoana17yoana zice:

    Din aceasta lista privirea mi-a ramas atintita asupra cartii cu titlul ,,Evadarea de Barbada Delinski”

  2. yoana17yoana zice:

    De la acel post in legatura cu noile coperti Rao am inceput sa privesc foarte atent copertile:))

  3. ioanaraluk95 zice:

    au cartile legatura intre ele sau sunt separate?

  4. yoana17yoana zice:

    Depinde daca sunt serii:-? De exemplu cele scrise de Nora Roberts :sunt mai multe volume

  5. Darkflayer zice:

    eu cred ca le-as vrea pe toate :))

  6. yoana17yoana zice:

    Cine nu viseaza la o biblioteca plina cu toate cartile dorite:))

  7. RRoxana zice:

    Sunt destul de interesante titlurile, dar nu am mai continuat colectia.

  8. yoana17yoana zice:

    Eu nu am nici un numar din aceasta colectie dar cred ca voi incepe cu ,,Mostenirea”

  9. Alle zice:

    eu le-as vrea pe toate!:x

  10. monika96 zice:

    eu nu am nici o carte din cele publicate pana acum

  11. monika96 zice:

    recomand tuturor aceasta carte

  12. yoana17yoana zice:

    Cartea care regret foarte mult ca am pierdut-o se numeste
    ,,Cu fiecare zi” de Danielle Steel

  13. yoana17yoana zice:

    Si eu am multe editii vechi

  14. yoana17yoana zice:

    De Danielle Steel nu stiu (nu m-am uitat)

  15. yoana17yoana zice:

    Le stiu in shimb pe cele de Sandra Brawn

  16. monika96 zice:

    si inca doua cu niste gemeni

  17. monika96 zice:

    si multe altele care sunt foarte groase :))

  18. monika96 zice:

    decat ceea ce se gaseste acum

  19. yoana17yoana zice:

    Ma rog, nu ma intreba ca nu stiu:)) cartile vechi sunt intr-o biblioteca separata fata de ale mele (nici macar la mine in camera nu sunt)

  20. yoana17yoana zice:

    Si daca am carti vechi care se afla in camera mea sunt cele legate de scoala sau din aceeasi editie 😕

  21. Andreea S zice:

    Despre ce e vorba in O noua viata de Mary Jo Putney??

    • andreidanyels01 zice:

      Naufragiat pe o plajă pustie, Adam nu-și mai amintește nimic din trecutul său. Așadar, este încântat să audă că tânăra cu păr bălai care-i îngrijește rănile este soția sa. Numele și chipul nu-i sunt familiare, dar atingerea și căldura ei sunt neasemuite.
      În Anglia începutului de secol nouăsprezece, Mariah Clarke a moștenit splendidul conac Hartley. Fostul proprietar susține că domeniul a fost câștigat de tatăl fetei trișând la cărți și încearcă să-l obțină înapoi făcându-i curte tinerei, care, imprudentă, îi declară că este deja măritată. Apoi, răspunsul la rugile ei de a găsi o cale să transforme minciuna în adevăr apare pe o plajă părăsită, sub chipul unui tânăr naufragiat. Să-l convingă pe Adam că îi este soț pare surprinzător de ușor. Dar pasiunea născută dintr-o fantezie devine curând periculos de reală și complet irezistibilă.

      • Andreea S zice:

        Pare destul de interesanta,cred ca o voi cumpara.Cea mai frumoasa carte pe care am citit-o din seria „Carti romantice” mi s-a parut „Celebritatea”.

  22. Alexandru zice:

    Despre ce este vorba in Umbrele trecutului de Mary Jo Putney ,
    Pasiune si onoare de Mary Jo Putney si in Petrecerea de Danielle Steel??
    Am cautat pe internet si nu gasesc nicaieri.Vreau sa stiu subiectul acestor carti sa vad care carte o voi face cadou prietenei mele de ziua sa:”>
    Multumesc mult!

Lasă un răspuns

