6! Vine curierul!

Cred ca cei de la Lira nu se asteptau sa ia o asa amploare colectia de Carti Romantice cu revista Libertatea pentru femei si iata ca s-a ajuns deja la volumul 8 si vor urma o serie de multe romane.

Din pacate am pierdut 4 carti din colectie pe care le voi comanda, dar azi am reusit sa imi cumpar Mostenirea de Danielle Steel un roman cutremurator pe care abia astept sa il citesc. Tot in acesasta carte, Lira ne-a facut o surpriza si anume primul capitol din Misterele dragostei tot de Danielle Steel.

Iata si cartea:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. yoana17yoana zice:

    Si eu astazi am primit o carte si inca sunt foarte entuziasmata:))
    Am vrut si eu sa imi cumpar una dintre carti….dar aparuse deja volumul doi:( si am renuntat….

  2. yoana17yoana zice:

    Momentan incerc sa imi completez seriile din biblioteca

  3. andreidanyels01 zice:

    Pe mine m-a cucerit coperta:X:X E foarte frumoasa.

  4. yoana17yoana zice:

    Cu adevarat frumoasa:x

  5. yoana17yoana zice:

    Inca o privesc si ma atrage din ce in ce mai mult

  6. yoana17yoana zice:

    Cred ca m-ai convins sa o cumpar chiar si cu o simpla fotografie

  7. ioanaraluk95 zice:

    nici eu n-am apucat sa cumpar toate volumele 😦

  8. ioanaraluk95 zice:

    singurul care il am este primul 😦
    se gasesc de comandat pe internet? 😀

  9. yoana17yoana zice:

    Chiar pe situl Litera am vazut cateva

  10. Darkflayer zice:

    interesanta cartea.spor la citit

  11. Alle zice:

    am cumparat-o si eu decurand si m-am apucat de ea! imi place foartee mult! este o carte superba si merita citita!

  12. CCAM zice:

    D Steel nu e nici de departe pe gustul meu (cu mult timp in urma am frunzarit cateva dintre cartile ei prin vecini )… nu-mi place acest gen de carti pentru „…” (e o profesie onorabila) dar vad ca multe dintre voi apreciaza genul. Dintre comentariile de mai sus vad ca doar Alle a citit „Mostenirea” asa ca astept mai multe pareri de la voi, poate ma convingeti sa-i dau o sansa.

    • andreidanyels01 zice:

      Am citit-o si eu. A fost o poveste destul de frumoasa. Am facut si o recenzie, daca vrei sa o citesti.

      • CCAM zice:

        As citi-o cu placere daca ma indrumi spre blogul tau – mie mi-a aparut ca blogul nu mai e disponibil (am dat click pe „numele” tau)

  13. andreidanyels01 zice:

    Asta e blogul meu;)

  14. CCAM zice:

    Acum ca mi-ai atras atentia mi-a picat fisa – Books Corner e al tau; nu ma uitasem la nume! Citisem deja recenzia ta . Vad ca ti-a placut „destul” (asa cum zici in comentariul tau de mai sus) si cartea si stilul autoarei. La mai multe recenzii!

  15. yoana17yoana zice:

    Abia astept urmatorul post ,,6! Vine curierul!”

  16. yoana17yoana zice:

    Sunt tare curioasa ce ti-ai comandat astazi

  17. monika96 zice:

    abia astept urmatorul post de acest gen

  18. yoana17yoana zice:

    Sunt sigura ca vei mai face un post ,,6!vine curierul!” luni sau marti:))

  19. yoana17yoana zice:

    Avand in vedere ca ,,Misterele dragostei ” este (citez) ,,ca si cumparata”

Lasă un răspuns

