Coperti Rao

Va prezint noile coperti ale editurii Rao.

Cine a citit A 16-a luna abia astepta continuarea carti, adica A 17-a luna, azi va prezint coperta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dupa primele doua volume din seria Fascinatie, urmeaza al treilea numit Eternitate:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si cred ca toata lumea astepta Luna albastra, superba continuare a carti Evermore:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Va plac copertile?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

119 răspunsuri la Coperti Rao

  1. Andreea zice:

    Singura coperta care imi place este cea de la „A 17-a Luna”. A doua coperta ar fi si ea draguta dar nu mi se pare ca se potriveste scrisul,iar a treia e prea incarcata…

  2. yoana17yoana zice:

    Imi place foarte mult cea din mijloc:X

  3. Dana zice:

    Coperta de la Eternitate mi se pare foarte frumoasa , in schimb ma dezamageste Luna albastra , sincer cred ca ma asteptam la ceva mai mult ….:d

  4. RRoxana zice:

    Prima spun eu ca e putin cam ciudata. A doua e draguta si imi place, iar a treia (ii dau dreptate Andreei) e prea incarcata.

  5. yoana17yoana zice:

    Mi se pare destul de interesanta si A 17-a luna (acum ca ma uit mai atenta) ..ma duce cu gandul la un paianjen;))

  6. yoana17yoana zice:

    Dupa parerea mea, daca lalelele ar fi fost de alta culoare (de exemplu negru sau rosu) s-ar distinge mult mai bine imaginile intre ele…fiind un contrast mai mare…galben nu albastru nu este tocmai combinatia mea de culori favorita:)) dar in rest nu as avea nimic de obiectat….imi place ca este foarte asemanatoare cu primul volum.

  7. ioanaraluk95 zice:

    sunt superbe :X:X:X::XX

  8. ioanaraluk95 zice:

    cred ca preferata mea e totusi cea de la eternitate….la coperta de la luna albastra e totusi un pic cam prea albastra iar cea de la a 17-a luna e nush parca prea simpla :D:D:D:D:D

  9. yoana17yoana zice:

    La fel de simpla mi s-a parut si primul volum din ,,Cronicile Casterilor” …cred ca o sa dea foarte bine in biblioteca. Am citit primul capitol din ,,a 16-a luna” si m-a amuzat foarte mult inceputul

  10. monika96 zice:

    la prima coperta imi place faptul ca este cu verde :)),coperta de la Luna Albastra este parca prea incarcata,deci prin urmare cea care imi place este cea de la „Eternitate”

  11. alle zice:

    iubesc ultima coperta de la Luna Albastra! e superba ! dabia astept sa citesc si cartea!

  12. Andra zice:

    superbe toate! sper ca si cartile sa fie pe masura:)) dabia astept sa le citesc!

  13. elena zice:

    sincer sunt cam dezamagita de „luna albastra”, e aceeasi coperta ca la evermore doar ca au facut fontul albastru si au adaugat o luna. nu prea au inspiratie cei de la rao (incluzand si seria cronicile casterilor)

  14. Andu` zice:

    La a 17-a Luna, nu inteleg ce ar vrea sa reprezinte chestia aia. Am facut noi ceva la biologie, si seamana oarecum ce era acolo, cu ce e pe coperta acestei carti. Doar ca noi studiam ceva boli. :))

  15. Andu` zice:

    Luna albastra. Nu inteleg aceasta coperta, desi arata bine. 🙂 Nu inteleg ce cauta sara fatuca in spatele lunii, si ce-i cu lalelele alea acolo. /:)

  16. Darkflayer zice:

    imi plac copertile

  17. Sayuki zice:

    Imi recunosc oriunde dungutele facute de scanner-ul meu pe imagine. Nu ar fi mai corect sa precizati sursa imaginilor? Pentru ca in mod normal nu ma obosesc sa scanez chestii de prin cataloage si apoi sa le editez doar asa, ca nu am ceva mai bun de facut :)).

  18. yoana17yoana zice:

    Daca as face un top…al copertilor mele favorite as pune pe primul loc Eternitate , a 17-a luna ,iar al treilea loc il va ocupa Luna albastra

  19. yoana17yoana zice:

    Sunt foarte curioasa cum va arata volumul 3 din ,,Cronicile Casterilor”

  20. yoana17yoana zice:

    Cred ca s-ar vedea mult mai bine vol 2 din ,,Nemuritorii” daca ar micsora putin fata si ar pune luna in spatele ei …(umbland putin si la culoare si contrast) …eu nu am seria….prietena mea cea mai buna o are si i-am trimis linkul imediat ce am vazut copertile;))

  21. yoana17yoana zice:

    ,,A 17-a luna” da foarte bine cu primul volum..pot spune chiar ca imi place (pentru ca este simpla ,nu este foarte incarcata si se vede exact ceea ce trebuie sa se vada -aici ma refer la autor ,editura etc. ) iar planta aceea ce imita perfect un pianjen vine foarte bine (Desi verde nu este chiar culoare mea favorita imi place foarte mult)

  22. Madda Ilade zice:

    Imi place mult coperta volumului 3 al seriei „Fascinatie”, dar astept cu nerabdare sa apara „Luna albastra”!

  23. yoana17yoana zice:

    Cred ca ar fi mult mai bine….nu daca ar disparea lalelele ..daca ar disparea luna:-?

  24. yoana17yoana zice:

    Stiu ca o carte nu o alegi dupa coperta…dar eu deseori fac asta:)) si depinde si de coperta placerea cu care o citesc.
    De exemplu eu acum citesc o carte si recunosc ca nu imi place de nici o culoare coperta (desi imi place cartea)…si face parte dintr-o serie…dar conteaza

    • Dana zice:

      Asta spunem , noi , cunoscatorii literaturii , dar un simplu om , aflat din intamplare intr-o librarie e atras in primul rand de coperta ! Ea e cea care il face sa o cumpere ….
      Cred ca ar trebui sa fie ceva mai atenti cu alegera imaginilor de pe coperta!

    • ioanaraluk95 zice:

      sincera sa fiu si eu ma uit la coperta…nush daca nu-mi place coperta nu ma prea face sa citesc cartea 😐

      • yoana17yoana zice:

        nici pe mine crede-ma….dar este o continuare dintr-o serie si cand vrei sa sti ce se intamplaa mai departe numai ti cont de coperta:))

      • yoana17yoana zice:

        Dar da ai dreptate:-? Coperta e foarte importanta
        Deseori pe prietena mea o conving sa citeasca o carte si descrierea de pe spate sau de pe supracoperta (si asta e destul de important)

      • ioanaraluk95 zice:

        cand incepi o serie si te captiveaza nu mai ti cont de coperta asta e adevarat
        dar cand incepi o serie noua…te uiti si la coperta fara sa-ti dai seama 😛

  25. yoana17yoana zice:

    Aveti dreptate cu caracatita dar mie tot paianjen mi se pare ca e=))

  26. CCAM zice:

    1.La seria ..Caster-rilor nu-mi place varianta RAO (imi inchipui ca nu au putut pastra coperta UK) Daca nu stiam cartea in versiunea UK nu m-ar fi atras si ar fi fost pacat.
    2. Eternitate – imi place doar „antagonismul” dintre efemeritatea fluturelui si titlu
    3.Luna albastra merge si ma intriga avand in vedere ca lalelele rosii aveau o insemnatate speciala in vol 1…

    4 4 4 . CAND apar????

  27. monika96 zice:

    pana la urma raman la concluziile urmatoare

  28. yoana17yoana zice:

    Eu nu inteleg ce cauta luna peste faţa fetei:))

  29. yoana17yoana zice:

    Dar pana la urma, astea sunt cartile. Fiecare carte este speciala in felul ei si ar trebui sa le multumim celor de la editura Rao ca au publicat continuarile mult asteptate

  30. yoana17yoana zice:

    Cred ca este mult mai bine asa decat daca nu apareau si aveati un gol in biblioteca sau daca aveau o coperta Wow , insa continutul nu era asa cum v-ati fi asteptat

  31. yoana17yoana zice:

    Am comandat o carte Rao si am primut si catalogul.
    Aici imaginile sunt ceva mai clare si chiar mi se par foarte frumoase.

Lasă un răspuns

