top 8 must see movies

Pentru ca e vacanta si avem timp berechet mam gandit ca ar prinde bine o lista de filme must see pentru vara aceasta:P:

1. A walk to remember (daca lati vazut sorry….dar e unul dintre cele mai bune filme pe care leam vazut:D).

2. The blind side.

3. Forrest Gump.

4.From Prada to nada.

5.White oleander.

6.Waterworld.

7.Anastasia( animatie).

8.X-men:First Class….

Astept alte sugestii de filme si din partea voastra…:P si pana at. vizionare placuta:)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la top 8 must see movies

  1. ioanaraluk95 zice:

    cele 5 filme Fast and Fourios(The Fast and The Fourios,2 Fast 2 Fourios,Tokyo Drift,Fast and Fourios,Fast Five),The Hangover 2,Piratii din Caraibe:Pe ape tulbure,Chalet Girl,Take the Lead,Step up #2,#3,Street Dance 3D,Center Stage:Turn it up,The Last song,Sex and the city 2 si cam atat 😀

  2. eowyn94 zice:

    The Hangover 2,si Piratii din Caraibe:Pe ape si mai tulbure, trebuie sa le vad si eu…din pacate nu am ajuns pana la cinema vara asta ( inca) dar urmeaza …:P

  3. Bran Timea zice:

    Eu nu de mult am vazut filmul Limitless si The Adjustment Bureau. Ambele mi-au placut mult. La cinema am vazut The hangover 2 si Piratii din Caraibe 4, dar am fost dezamagita. Nu zic ca filmele au fost slabe, dar nu s-au ridicat pe masura asteptarilor mele 😦

  4. Eu vara asta am vazut la cinema Pinguinii domnului Poppers. A fost un film foarte frumos, chiar m-a incancat, am ras la el si il recomand ca si un film de vazut cu toata familia :).

Lasă un răspuns

