6! Vine curierul!

Azi a fost o zi plina din punct de vedere al cartilor. Am primit 2 colete de la curier si 2 de la posta:)).

 

 

 

 

 

 

 

 

De dimineata a venit curierul ca imi aduca un colet de pe Elefant.ro:

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi un alt curier a venit cu prima carte din colaborarea mea cu Libraria online Libris: (zilele acestea o voi citi si voi face o recenzie)


 

 

 

 

 

 

 

Apoi de la Posta am ridicat un colet de la Adevarul holding pe care il asteptam de 2 luni:)) si consta in 2 numere din revista Historia care se primesc gratuit:

 

 

 

 

 

 

 

 

Si in ultimul rand, am primit tot la Posta primele mele 2 carti de Stephen King in varianta hardcover, si anume Talismanul si Carrie:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cam atat pe ziua de azi, o zi incarcata si culmea caci toate au venit in aceiasi zi. Va urma acum o perioada nu prea incarcata de carti caci editurile nu prea au noutati in perioada de vara.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. yoana17yoana zice:

    Nici noutati , dar nici reduceri dupa cate am observat:(..intru in fiecare zi sa vad reducerile de pe Elefant si numai sunt:(

    Foarte tare ca ti-au venit toate in aceasi zi:))
    Mi-a venit si mie Talismanul fix pe 1 iulie.

    • Elefant a decazat mult fata de ultimele luni. A 16-a luna am asteptat-o de 4 saptamani si abia azi a venit ca cica au uitat sa o trimita. Nemira are reduceri in continuare destul de bune: Talismanul a fost 20 de lei si Carrie care e nou aparuta e la pretul de 19 lei/50 % reducere.
      Din punct de vedere al noutatile, stiu ca la Leda luna asta vor aparea doar 2 carti: Cercul secret 3 si Arhonul, dar daca stai sa te gandesti nici astea nu sunt aparitii Leda ci Coriteens si Corint junior.

  2. yoana17yoana zice:

    Eu inca sper ca vor mai aparea reduceri mari pe Elefant … de ziua lui , cand erau reduceri de 50% vroiam sa imi iau 6 cu 90 de lei (am activat si un cupon) iar acum toate costa pe putin 1 milion 600
    Si exact cand am convins-o pe mama numai sunt reduceri si tot pe mine da vina ca nu am comandat atunci:))

    Si ai spus ceva de revista Historia…e gratuita sau cum?

    • Si eu am pierdut reducerea de ziua lui din cauza ca nu am stiut. Poate vor mai fi si altele.
      Revista Historia a avut un fel de promotie, completai un formular si primeai gratis doua volume din ea.

Lasă un răspuns

