Primul concurs Libris

Astazi dam startul primul concurs organizat cu ajutorul librariei online Libris.

Ce trebuie sa faceti?

Trebuie sa trimiteti un mail la adresa  bookscorner85@ yahoo . com cu numele unei carti care se poate gasi pe siteul librariei online Libris si care v-o doriti extrem de mult (Atentie! Cartea nu trebuie sa depaseasca suma de 40 de lei!!!). Alaturi de numele carti va rog sa atasati si o scurta compunere in care sa argumentati de ce va doriti aceasta carte.

Perioada de inscriere: 1-8 iulie 2011.

Castigatorul va fi anuntat pe data de 9 iulie 2011.

Multumesc librariei online Libris!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Primul concurs Libris

  1. Darkflayer zice:

    si daca as plati eu diferenta la 40 pana la pretul cartii nu se poate?

  2. monika96 zice:

    ai primit mail de la monica_rebela28@yahoo.com ?
    daca da te rog ignora mail-ul care nu are scris numele meu.am trimis doua mail-uri tocmai din acest motiv.deoarece am uitat in primul sa imi scriu numele.

  3. Daniela zice:

    O sa ma inscriu si eu la acest concurs. 😉
    Ma amuza ca anunti castigatorul exact in 9 iulie, cand e ziua mea. 😆 😆 😆
    Poate am noroc si castig… ce frumos ar fi! 😀

    Si felicitari pentru noul sponsor! :mrgreen:

  4. Cristina zice:

    Multumim pentru concurs! 🙂

  5. Dana zice:

    Felicitari pentru sponsor si multumim mult pentru concurs!
    Am participat si eu…
    Bafta tuturor!!

  6. Marya. zice:

    Multumim pentru acest nou concurs.
    M-am inscris si eu.

  7. Andu` zice:

    Sa vedem castigatorul. 🙂

  8. Coco zice:

    And the winner isssss???

  9. monika96 zice:

    Cand postezi castigatorul?

  10. andreidanyels01 zice:

    In seara asta. Am fost plecat in week-end.

Lasă un răspuns

