6! Vine curierul!

Pe 21 iunie mi-am luat bineinteles volumul 2 din Jurnalele lui Stefan: Sete de sange, iar azi de dimineata a venit curierul sa-mi aduca Vampirii din Morganville 5: Domania haosului. Superb volum, am inceput deja sa citesc! 😀

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. ioanaraluk95 zice:

    cum de ti-a ajuns cartea asa de repede? :O

  2. ladyandreea zice:

    Si eu am primit adineauri cartea. Au fost foarte rapizi.

  3. Cristina zice:

    Au dat lovitura cu coperta vol. 5 din VDM, impreuna cu cea de la vol. 1 consider ca sunt cele mai reusite.
    Mi-am luat si eu Sete de sange, dar asa cum am mai spus sunt de parere ca ar fi trebuit alta coperta cartii 😕

Lasă un răspuns

