Hello all a cam trecut ceva vreme de cand nu am mai postat ceva ( poate miati dus lipsa poate nu..:)))oricum iatama din nou cu mari sanse de a posta din ce in ce mai des deoarece cu toti stim ca e VACANTA!!!…Dar nu despre asta vreau sa va zic eu azi ci despre ultimele 2 carti pe care leam citit : Academia vampirlor ( vol 2) si Vampirii din Morganville( vol.4), aduse in Romania de editura Leda…:)

Sa incepem cu Academia vampirilor pt ca am asteptat extrem de mult sa o pot citi si sincer asteptarea nu a fost in zadar…Cum vam obisnuit nu voi scrie detalii legate de actiune ( pe care sper ca o veti descoperii singuri) ci doar in linii mari impresia creata de carte: P.

Cartea in sine parca e un foc care arde in continuu. Spre deosebire de alte carti unde conflictul arde mocnit, izbucnind in ultimele 2 capitole, in aceasta carte parca fiecare capitul sporeste suspansul actiunii, fara a face nici macar cea mai mica pauza. Cat pentru cei care s-au indragostit de cuplul Rose & Dimitri Lissa & Christian …credetima nici  povestile de iubire nu se lasa mai prejos.In doar cateva cuvinte, cartea se rezuma la actiune, suspans, si scene memorabile de dragoste.

Si acum sa trecem la seria mea favorita Vampirii din Morganville. Am crezut ca aceasta carte nu ma mai poate surprinde si uite ca o face iar si iar:)). As putea descrie seria aceasta ca una dintre cele mai bune serii de carti legate de vampiri care a existat vreodata:P…Povestea din acest volum e oarecum cu o tenta clasica…orasul invada de vampiri noi si rai…vampirii ( sa le zicem localnici) desi pe muchia unui razboi intern se aliaza sa alunge pericolul mai mare… Claire si prietenii sun prinsi la mijloc si singura lor scapare e sa lupte de partea care poate aduce cel mai putin ” rau”… . Cu toti vampirii di oras insa mai e loc si pentru o mica poveste de iubire intre Claire si Shane ( o poveste de care nu poti sa nu te indragostesti)..:))

Ok vam plictisit destul pentru azi asa ca va si las…dar astept comentariile voastre legate despre cele 2 carti si despre carti pe care mi le recomandati ca ar fi cea mai buna lectura pt vara care acum a inceput:P

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la

  1. yoana17yoana zice:

    Vampirii din Morganville este una din seriile mele preferate.Din pacate nu am citit decat primul volum…momentan citesc alta serie dar dupa descrierea ta actiunea incepe sa fie din ce in ce mai interesanta. Eu in vacanta de vara vreau sa citesc seria ,,Casa noptii” care o am de foarte mult timp in biblioteca dar nu am apucat inca sa o citesc (scoala!!)

    • eowyn94 zice:

      partea cu scoala o inteleg perfect:)) am avut incepute nu stiu cate serii anul acesta si nu leam putut termina din cauza scolii si a programului incarcat …dar vara e a noastra asa ca o sa avem timp pentru tot ce nu am putut face in timpul scoli:))

  2. Andra zice:

    Nu ne-ai plictisit absolut deloc..din contra..chiar asteptam si alte postari de ale tale :* !

    Academia Vampirilor,nu am citit ..Probabil este o serie minunata..

    Vampirii din Morganville am citit primele 2 vol ..este o serie destul de buna..si mi-ar placea enorm sa citesc si restul volumelor!

    • eowyn94 zice:

      mersi:* promit ca acum ca vine vara voi posta din ce in ce mai des….pana acum ma impiedicat scoala care imi ocupa mare parte din timp…dar acum e vacanta si deci am tot timpul din lume pt carti si pt voi:P…

Lasă un răspuns

