Va cer o parere!

Am 80 de lei si vreau sa imi iau una din urmatoarele carti: Darul, Fior, A 16- a luna. Cele trei sunt noutati la Rao si va las aici copertile. Cum v-ati dat deja seama pot sa imi cumpar doar 2 din cele 3, care sa le iau?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Va cer o parere!

  1. yoana17yoana zice:

    Ti-as propune sa iti cumperi A 16-a luna si Fior
    Ma atrag mai mult si mi se par chiar interesante.

  2. ladyandreea zice:

    A 16-a luna si Fior recomandarea mea.

  3. Alex zice:

    A 16-a luna si Fior.Sau poti sa astepti sa mai faca oferta aia 2+1 gratis
    😀

  4. Andreea zice:

    „A 16-a luna” si „Fior”.

  5. Marya. zice:

    „Fior” si ” A 16-a luna” 😀

  6. Cristina zice:

    Eu zic sa iti cumperi neaparat Fior, asta sa fie sigur pe lista ta de cumparaturi 😛 Iar dintre celelalte 2 carti cred ca e bn sa iti iei a 16-a luna, e interesanta povestea.

  7. roxana zice:

    Eu ma gandesc la „Fior” si „A 16-a luna”,copertile arata foarte interesant:)

  8. deea zice:

    A 16-a luna si Fior:D

  9. Hayley Dawn zice:

    “A 16-a luna” si “Fior”.

  10. Andra zice:

    Fior ,in primul rand si A 16-a luna!

  11. Aniri Irina zice:

    Deci e clar :)) asteptam recenziile :)))

  12. yoana17yoana zice:

    Pana la urma ce carti ti-ai cumparat?:D

Lasă un răspuns

