Votati! E important pentru noi!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Votati! E important pentru noi!

  1. Cristina zice:

    Am votat 😀 Cu siguranta ar prinde mai bine mult mai multe recenzii 🙂 😀

  2. B-Kitty zice:

    Am votat, dar zic eu ca toate categoriile ar fi binevenite. Cel putin pe mine m-ar interesa si prezentarile cartilor noi atat din romania cat si din alte tari, dar si recenzii pentru ca sunt carti la care am nevoie de parerile altora pentru a fi pe deplin convinsa. (^^)

  3. Nicole94 zice:

    Parerea mea este ca recenziile in plus sunt mereu binevenite, ne ajuta sa ne hotaram, dupa cum a zis si B-Kitty. 🙂

Lasă un răspuns

