Jurnalele lui Stefan 2 continua cu Bravo!

Mai e nevoie de un accept si la sfarsitul lunii putem citi Jurnalele lui Stefan 2!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Jurnalele lui Stefan 2 continua cu Bravo!

  1. ioanaraluk95 zice:

    ce bineeeeeee :X:X:X:X

  2. Andreea zice:

    S-a primit si acceptul.Va aparea sigur pe 21 iunie! 😀

  3. Cristina zice:

    Eram sigura ca urmatorul volum se va da in continuare cu Bravo, deoarece au avut vanzare ff mare, mai ales ca nu numai cei pasionati de carti/cartile cu vampiri/fanii jv, au luat revista de pe 24, dar si cei care urmaresc serialul. Si imi place mult titlul acesteia „Sete de sange”. Sunt foarte curioasa cum va fi aceasta deoarece in primul volum am regasit scene care s-au dat si in serial si se stia in mare parte povestea dar in vol. 2 cred ca mai ptn :D.

    • andreidanyels01 zice:

      Cristina, vanzarea nu a fost asa de mare. In Cluj napoca gasesti si azi Jurnalele lui Stefan(eu azi am luat-o).

      • Cristina zice:

        In unele zone stocul s-a epuizat am niste cunostinte care nu au mai apucat sa ia cartea inca din ziua cand a aparut. Intr-adevar in unele zone nu s-a vandut bn, dar in rest cred ca a fost ok daca pana si Bravo a acceptat sa publice in continuare (de fel, lor nu le prea convine nimic).
        Oricum, cel mai important lucru este ca vom avea vol 2. asa de repede.
        (p.s. sa citesti carte, o sa vezi ca se citeste usor si daca stai pe ea in cateva ore o termini, in plus actiunea in unele parti te tine in alerta 😀 )

      • Dana zice:

        Si la mine in oras , au fost zone in care revista s-a vandut ca painea calda….si zone in care se gasesc chiar si azi!
        Acum depinde de fiecare!…
        Eu sper sa apara si al 3-lea cu revista! Asa ar fii frumos!

  4. Andra zice:

    Ce taree! Eu am primul volum dar inca nu l-am citit..trebuie sa il citesc.. Sunt ocupata cu cartea Interviu cu un vampir deocamdata.Dupa citesc Jurnalele lui Stefan 1 ! 😡

Lasă un răspuns

