Concurs Jurnalele vampirilor 6

Un nou super concurs! De aceasta data dam un volum din Jurnalele vampirilor 6.

Pentru acest concurs aveti putin de munca si anume, trebuie sa creati propria voastra coperta pentru volumul Jurnalele vampirilor 6: Suflete-umbra.

Puteti creea coprta cu una din imaginile de mai jos:

Evident, puteti combina pozele sau adauga altele diferite de coprtile originale.

O coperta originala, inseamna o sansa in plus de castig!

Perioada concurs: 26 mai – 9 iunie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Concurs Jurnalele vampirilor 6

  1. ioanaraluk95 zice:

    nici la acest concurs nu particip…. 🙂
    am cartea 😀

  2. Pingback: Concursuri « Books Corner

  3. Cristina zice:

    Multumim pentru concurs! 🙂

  4. Andra zice:

    Iee !:x De cannddd am asteptttaatt concurs cu aceastaa cartee:*

  5. Andra zice:

    Unde trimitem coperta?

  6. Andreea zice:

    Am deja cartea asa ca nu voi participa.De abia astept sa vad copertile create.

  7. ~Erin zice:

    Putem folosi si alte imagini in afara de acestea doua?

  8. Irina zice:

    oaii , foarte tare concursul , am sa incerc sa particip si eu Mult succes tuturor 😀 si mie totodata ;))

  9. B-Kitty zice:

    Salut, ai primit coperta mea? (^_^)

  10. Darkflayer zice:

    salut!
    ai primit coperta mea?

  11. Nicole94 zice:

    Foarte tare concursul!:)

  12. ~Erin zice:

    Ai primit coperta mea?

  13. ioana maria zice:

    buna:) a mea coperta ai primit-o?

  14. ella97 zice:

    Avem voie sa scriem jurnaleevampirilor in engleza : o3 ???

  15. Cristina zice:

    Andrei, am trimis coperta cu numele Harja Maria Cristina, poti te rog sa imi spui daca ai primit-o? Pt. ca a treb sa trimit de doua ori ca nu mi-a mers prima data si nu sunt sigura nici acum ca s-a trimis.

  16. vegetamirel zice:

    Doar cu imaginile de acolo?

  17. vegetamirel zice:

    Ati primit-o pe a mea?

Lasă un răspuns

