Nou look

Azi, dupa Paste vin cu un nou look la care am muncit cateva ore. Sper sa va placa si astept parerile vosatre.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Nou look

  1. Cristina zice:

    Pot sa spun ca ador antetul cat si fundalul!! Ti-a iesit foarte bine si sa il lasi asa de acum incolo, sa nu il mai schimbi deloc :X:X Este superb asa 😀
    Imi place ca ai introdus-o pe Gaga aici si Katy, mai ales numele blogului plin de sange, langa fiind si trandafirul de pe coperta cartii Bestia >:)

  2. Oanna zice:

    E foarte fain noul aspect al blogului. Imi place mult.

  3. andreidanyels01 zice:

    Ma bucur ca va place.

  4. RRoxana zice:

    Si mie imi place la nebunie!!

  5. yoana17yoana zice:

    imi place foarte mult:x
    au meritat orele petrecute facand noul look

    si in legatura cu competita…vei mai afisa rezultatele la compuneri si urmatoarele proble??:D

  6. Dana zice:

    Fundalul e genial!!….Si imi place faptul ca ai introdus-o si pe Katy si Gaga!
    Sopper! Chiar daca ai muncit mult sa stii ca merita!

  7. Geanina zice:

    Foarte tare ! Nu sunt eu fana Lady Gaga , dar imi place. Ador ,,petele de sange” si trandafirul de pe coperta de la bestia 🙂

  8. mikaella15 zice:

    Superb fundalul si antetul la fel!Am vazut ca-i si Katy Perry pe acolo.Super tare!^_^

  9. Andreea zice:

    Imi place foarte mult (mai ales fundalul).Bravo!

  10. Andra zice:

    Foarte taree:x Imi place mult;x

Lasă un răspuns

