Aleea intunericului ( si ceva in plus)

Sarbatori fericite tuturor…:x….stiu am cam intarziat dar siti cum e cu sarbatorile…toate pregatirile si apoi toate acele rude care iti invadeaza casa, te intreaba in ce clasa esti, iti zic cat ai crescut si te omoara cu alte zeci de intrebari, acele rude pe care desi uneori le-ai da mai degraba afara tot le iubesti si de care cand te desparti mai si scapi o lacrima…in fine nu suntem aici sa sporovaim despre intruniri de familie:P

Am terminat nu demult Aleea intuneriucului si am ramas uimita…nu credeam ca aceasta carte poate deveni mai buna si poc! uite cum ma surprinde…e oarecum genial structurata, cu o permanenta actiune mocnind care izbucneste si inceteaza exact in cele mai neaseptate momente, tinand cititorul intr-o permanenta alerta.Romantica dar plina de elemente de fantezie….Plina de actiune si totusi statica… . NU vreau sa zic nimic despre actiune sau personajepentru ca de data asta consider ca cei care vor sa afle ceva trebuie sa o citeasca.

M-am gandit ca daca tot nu vreau sa va zic niic despre carte va pot arata doua dintre filmele pe care le-am vazut vacanta asta si care m-au marcat in mod deosebit.Primul pe care vreau sa vi-l recomand se intituleaza White Oleander iar cel de al doilea se numeste Waterworld.

Filmele teoretic nu au nimic in comun doar faptul ca amandoua infatiseaza realitatea care ne inconjoara/ne-ar putea inconjura. Leam vazut pe amandoua in vacanta asta si sincer ma-u marcat si as vrea daca le vedeti/le-ati vazut sa imi spuneti propriile voastre pareri.

Cam atat pt azi…:-h

P.S Sper ca nu se supara Andrei ca imi fac un pic de reclama dar vreau sa va anunt ca in curand voi incepe sa scriu si pe propriul meu blog…inrincipal va fi vorba despre bratari si modele de bratari pe care le fac si pe care le voi explica si arata celor dornici sa invete cum se fac, insa voi incerca sa tratez si subiecte mai serioase: filme, muzica, carti, aspecte din viata cotidiana ( daca aveti intrebari sau vreti numai sa discutati despre anumite lucruri blogul meu va va sta la dispozitie)…dar voi continua sa public si pe acest blog…so….astept in continuare sami spuneti ce ati mai citit sau despre ce carti ati mai vrea sa vorbim…:*ale

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aleea intunericului ( si ceva in plus)

  1. Cristina zice:

    Pacat ca nu ai dat mai multe detalii despre carte 😛 Dar e bn si asa, parerile tale personale.
    In schimb, abia astept sa imi cumpar si eu seria de la bookfest, sunt foarte curioasa de lumea creata de Rachel Caine.
    Hmmm…iar cele 2 filme sunt interesante, chiar daca nu le-am vazut, cine stie, poate imi voi face timp si le voi vedea pe viitor. 😀

Lasă un răspuns

