Rezultate raspunsuri prima etapa:

1. Corys84 – descalificata

2. Andreea – 10 puncte =10 pct

3. Mery – descalificata

4. Ade – 6 puncte = 6 pct

5. Andrajoy –  4 puncte = 4 pct

6. Mikaella – 10 puncte + 5 puncte = 15 pct

7. Ioanaraluk95 – 10 puncte = 10 pct

8. Geanina –  8 puncte = 8 pct

9. Darkflyer – 9 puncte = 9 pct

10. Marya – 5 puncte + 5 puncte = 10 pct

11. Danna – 6 puncte = 6 pct

12. DaliaHayley – 4 puncte = 4 pct

13. Cristina – 10 puncte = 10 pct

14. Deea – 9 puncte + 5 puncte + 5 puncte= 19 pct

15. RRoxana – 5 puncte + 5 puncte = 10 pct

16. Oanna – 7 puncte + 5 puncte = 12 pct

17. Ioana17drama – 6 puncte + 5 puncte + 5 pumcte = 16 pct

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Rezultate raspunsuri prima etapa:

  1. mikaella15 zice:

    O_Osuper tare!!!Merci mult de tot:*:*:*

  2. ioanaraluk95 zice:

    cand apare urmatoarea etapa 🙂 ?

  3. Oanna zice:

    Bravo Mikaella

  4. deea zice:

    Andrei poti sa imi spui si mie la intrebarea ” In jurul caror personaje mitologice se invarte actiunea volumul 4 din Vampirii sudului, Moarta pentru toti?” care era raspunsul?
    Ca am avut un dubiu de cand am trimis raspunsul:d.
    Mersi

  5. RRoxana zice:

    Bravo Mikaella! Eu una am fost varza. Poate iau mai mult la compunere, dar ma indoiesc… 😀

  6. Cristina zice:

    Ma bucur pt punctele acumulate, pacat ca nu am fost atunci cand s-au mai dat intrebari si acumulai bonusurile 😀 In rest, felicitari pentru celelalte participante! 😀

  7. Andreea zice:

    Felicitari tuturor:)
    Nu am fost la calculator la intrebarile bonus.Asta e

  8. andreidanyels01 zice:

    S-a schimbat liderul.

  9. Danna zice:

    Cand vei afisa si rezultatele la compuneri?

  10. Andra zice:

    Bravo,Deea!

    Eu am facut cam jalnic..dar ehh. :]]]

  11. deea zice:

    Cand se vor afisa rezulatele la compuneri:-ss?

  12. Oanna zice:

    Pe cand rezultatele pentru compuneri? 😀

  13. yoana17yoana zice:

    Mai are loc competitia?

Lasă un răspuns

