Inca 5 puncte bonus! Fiti pe faza si raspundeti corect!

Enumerati toate seriile urban fantasy aparute la Leda – in ordine cronologica a aparitiei lor (ca sa va ajut va scriu numarul lor):

Ordinea corecta:

1.Vampirii Sudului

2.Jurnalele vampirilor

3.Academia vampirilor

4.Cartile sangelui

5.Fortele raului absolut

6.Georgina Kincaid

7.Vampirii din Morganville

8.Sange albastru

9.Instrumente mortale

Castigatoare: DEEA. Doar e a raspuns corect

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Inca 5 puncte bonus! Fiti pe faza si raspundeti corect!

  1. RRoxana zice:

    Habar n-am daca am facut bine, mai mult le-am pus din amintiri..:)) Si eu nu am copiat! Dar daca lasai sa postam cu seriile, cred ca copiam :”>

  2. mikaella15 zice:

    Am luat postarile de pe blogul editurii Leda la rand.Sper c-a iesit ceva=))

  3. deea zice:

    Gata:)) Si eu le-am luat de pe blogul editurii Leda nu mai tineam minte cum au aparut>:)

  4. andreidanyels01 zice:

    Stop. Vom vedea daca e bine. Peste 5 minute voi posta rezultatele finale.

  5. ioanaraluk95 zice:

    le-am pus la nimereala sa vedem daca le-am pus bine 😛

  6. andreidanyels01 zice:

    Un raspuns corect. Felicitari Deea

  7. RRoxana zice:

    Fiuuuuii nu am pus Cartile Sangelui, am pus Micutele mincinoase. Oricum bravo, Deea. 😀 Abia astept toate rezultatele.

  8. Oanna zice:

    Bravo Deea!

  9. ioanaraluk95 zice:

    nici eu nu am pus cartile sangelui si am pus cercul secret in loc
    😀

  10. Cristina zice:

    Chiar a fost draguta provocarea aceasta 😀 Ingenioasa idee 🙂 😛

Lasă un răspuns

