La colet + Biblioteca mea

Am primit de la Leda: Academia Vampirilor 6.

De la targul Gaudeamus am cumparat: Sfidarea, Trilogia Stapanul inelelor

De la Nemira au primit cadrul de Prieten.

Si va prezint o parte din biblioteca mea:

Biblioteca voastra cum arata?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la La colet + Biblioteca mea

  1. ioanaraluk95 zice:

    sunt niste poze cu biblioteca mea aici:http://sabinna.wordpress.com/2011/04/14/biblioteca-ta-1/ 😀

  2. yoana17yoana zice:

    wow…ai o biblioteca foarte frumoasa [:x]
    Esti norocos ca primesti carti de la diferite edituri

  3. Cristina zice:

    Felicitari Andrei pt. biblioteca. E ff frumoasa si cum ai zis si tu e doar o parte :)). Ai niste titluri superbe, iar unele dintre ele se numara si printre biblioteca mea, dar nu toate.
    Asa ca, spor la citit 😉 8) 😀

  4. RRoxana zice:

    Imi place cum ti-ai asezat-o. Si sunt invidioasa :”> Vreau si eu sa imi cumpar Academia Vampirilor, dar nu reusesc in niciun chip! M-am inceput de Vampirii Sudului, si nici de Casa Noptii nu m-am apucat. Tu ai citit seria Casa Noptii? Vad ca nu e pe acolo 😀

  5. Geanina zice:

    Este foarte frumoasa biblioteca , Fascinatia si Bestia sunt cartile care chiar mi-au captat atentia.

  6. andreidanyels01 zice:

    Geanina, la noi fimul apare pe 27 mai 2011. In USA a aparut deja la inceputului lui Martie.

  7. Andreea zice:

    Am vrut sa cumpar si eu Stapanul Inelelor(pe cele de la Rao-au coperta diferita), erau la set,dar mi s-a parut cam scump,asa ca am ales alte carti.

  8. Andra zice:

    Cat de fruumossa e biblioteca taaaa 😮 ! A mea probabil ca e minuscula pe langa a ta:x

  9. andreea zice:

    te rog lamureste-ma cu privire la faptul ca tu primesti carti!L-e primesti gratis sau l-e cumperi??

Lasă un răspuns

