Vampirii din Morganville – Aleea intunericului (Recenzie)

MORGANVILLE ESTE UN LOC ATAT DE DRAGUT IN CARE SA TRAIESTI…

 

… si în care sa mori, daca nu te deranjeaza genul acesta de lucruri!

Am terminat de ceva vreme cartea, dar nu am avut timp de o recenzie.

Volumul 3 al seriei Vampirii din Morganville a debudat exat din momentul terminarii volumul 2.

Acest volum se bazeaza pe acordul facut de Claire cu Amelie. Aceasta o pune pe Claire sa mearga la un vampir pe nume Myrin care ii spun ca vampirii sunt foarte bolnavi si trebuie sa gaseasca leacul. Balul organizat in oras, injunghierea lui Shane, orele lui Claire cu Myrim sunt doar cateva din evenimentele care au loc in Morganville si toate acestea culminand cu aparitia lui Bishop. Restul las sa aflati voi citind cartea. Si poate Alexandra o sa va mai spuna cand va vorbi, la randul ei, despre carte.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vampirii din Morganville – Aleea intunericului (Recenzie)

  1. ioanaraluk95 zice:

    a fost superba cartea si ma lasat masaca cand am terminat-o :X

  2. Andreea zice:

    Cu toate ca o am, nu am citit-o inca

  3. Cristina zice:

    Abia astept sa imi cumpar si eu aceasta serie 😀 Se pare ca in cele din urma am reusit sa imi strang banii si sa vedem daca astept pana la urmatorul targ, sau o voi comanda de pe net. 😀
    Sunt nerabdatoare sa o citesc, sa decopar o alta lume cu creaturi ale noptii pe care Rachel Caine a creat-o. :X

Lasă un răspuns

