Prima etapa a competitiei!

Scuze pentru intarziere, dar am fost ocupat cu scoala zilele astea.

Prima etapa consta in realizarea unui search pentru a raspunde la urmatorul set de intrebari:

1. Cate volume a aparut pana acum in seria Morganville vampires? [raspunsul costa doar intr-un numar, fara alte comentarii] + 1 punct

2. Primul volum al seriei Vampirii din Morganville a aparut in Romania sub numele de … ? [raspunsul consta doar in cuvantul lipsa] + 1 punct

3. Anul acesta, editura Corinteens a publicat cartea Ritualul de L J Smith, cate pagini are cartea? [raspunsul costa doarintr-un numar] + 1 punct

4. Conform interviului acordat Virginiei Costeschi, Richelle Mead cosidera ca personajul care i-a dat cele mai mari batai de capt este …? [raspunsul costa doar in cuvantul lipsa] + 2 puncte

5. Ce personaj important apare in finalul volumul Vampirii din Morganville, Aleea intunericului? [raspunsul costa in precizarea numelui personajului] + 2 puncte

6. In jurul caror personaje mitologice se invarte actiunea volumul 4 din Vampirii sudului, Moarta pentru toti? [raspunsul costa intr-un cuvant] + 3 puncte

Total: 10 puncte.

Pentru cei care doresc sa castige mai multe puncte avem o proba surpriza, si anume:

Realizati o mica compunere, 10 randuri, sub forma unor insemanri intr-un jurnal despre o zi din viata ta (nu o zi din viata ta reala, va puteti folosi imaginatia).  + 10 puncte (Punctele se acorda in funtie de cat de buna este compunerea, respectarea limitei de patiu, corenta, utilizarea unui limbaj corect – nu de messenger)

Pentru a primi puncte bonus pentru compunere, in plus fata de cele 10, aveti in vedere:

  1. Incepeti compunerea cu urmatorul citat:

       „Draga jurnalule,

 Azi o sa se intample ceva ingrozitor.

Nu stiu de ce am scris asa. E o nebunie. N-am nici un motiv sa fiu prost dispusa, ba chiar am toate motivele sa fiu fericita, dar…”

Cu acest inceput va asigurati inca 10 puncte in plus.

         2.  Folositi in compunere urmatoarele cuvinte:

  • Vampir
  • Pantof
  • Vrajitoare
  • Antrenor
  • Furtuna

Fiecare cuvant valoarea 2 puncte, in total 10 puncte.

Deci, sa recapitulam. In prima etapa puteti lua un maxim de: 10 puncte (intrebari)+ 30 puncte (compunere)= 40 puncte.

Timp de lucru: o saptamana sau in cazul in care primesc toate raspunsurile mai repede, o sa inchei mai repede etapa.

Raspunsurile le trimiteti pe mail: bookscorner85 @ yahoo . com , precizand la subiect: Pentru competitie + numele vostru cu care ati intrat in ea. Va rog, sa anexati raspunsurile si compunerea intr-un document Word, ca sa nu fie probleme la randurile scrise. (Cei care au trimis compunerile nu trebuie sa le trimita din nou)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Prima etapa a competitiei!

  1. Cristina zice:

    Imi place inceputul compunerii, sunt primele cuvinte cu care ne intampina Elena in Trezirea si in serial 😀
    Si e ff bine ca ne-ai dat timp de gandire o spatamana, (cine stie spoate se va incheia, chiar mai repede ) 8)

  2. ioanaraluk95 zice:

    la compunere trebuie sa scriem 10 randuri fara inceputul pe care ni l-ai dat sau cu el
    ?

  3. Darkflayer zice:

    LA prima intrebare se refera la volumele aparute in Romania sau in UK?

  4. Geanina zice:

    Sper ca putem sa foliosim : Vampiri , antrenorul , vrajitoare ? Sau doar strict acele cuvinte, nu pluralul sau derivate ?

  5. Andreea zice:

    Am trimis. Scz, compunerea e plictisitoare, dar e tarziu si nu prea am imaginatie la ora asta 😀

    PS: Am numarat si compunerea avea 10 randuri…dupa ce am trimis, am observat ca avea 13 randuri?! Nu inteleg ce s-a intamplat 🙂

  6. yoana17yoana zice:

    Si..are ceva daca nu trimit in word? Am incercat sa sa am fix 10 r…in mail…si in word depasesc cu mult…

  7. Darkflayer zice:

    sa imi spui daca ai primit emailul.

  8. Andra zice:

    Ti-am trimis si eu..sper ca nu am trimis din greseala de 2 ori..

  9. Geanina zice:

    Si putem sa depasim 10 randuri?

  10. deea zice:

    Ai primit mail-ul meu:D?

  11. andreidanyels01 zice:

    Am 11 raspunsuri. Le astept si pe restul 6 pana sambata, in caz ca nu le voi primi pana atunci, acele persoane vor fi descalificate din competitie!

  12. andreidanyels01 zice:

    Mai trebuie inca 3 raspunsuri. Le astept!!!

Lasă un răspuns

