La colet

Saptamana asta am primit 3 carti.

Doua de la editura Leda, multumesc frumos!! Si una de la Rao.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la La colet

  1. Cristina zice:

    Campionul din Arkansas am primit-o si eu acum 2 saptamani si m-am apucat sa o citesc. Hmm…mie imi place, adica la inceput mi se parea plictisitoare,avea o actiune monotona ( cam lipsea si aia), dar dupa cateva capitole mi-a atras atentia, cred ca actiunea incepe de la omorarea tipului aluia (in caz ca te-ai apucat sa o citesti 😛 ) si de atunci de cand Luke este obligat sa minta 😕 . Oricum, e ceva diferit de ce am citit in ultima vreme.

  2. ioana alexandra zice:

    interesante carti
    ai o biblioteca f. frumoasa!

  3. Francesca zice:

    Eu de John Grisham am citit doar Clientul si Juriul ,pe vremea cand vroiam sa devin judecator sau avocat :)). Pacat ca mi-a pierit elanul cand am vazut ca este o meserie cam periculoasa. :))

Lasă un răspuns

